Germanii de la BMW au lansat ieri cu mare fast noua genertie de sportive M2 bazate tehnic pe gama Seria 2 Coupe, cea mai echlibrata masina sport de volum din Europa.
Marea problema a noului BMW M2 2022 in Romania este pretul de achizitie care incepe de la suma de 72.000 euro TVA inclus, pret pentru care in urma cu cativa ani puteai sa-ti cumperi un BMW M4F82 top of the line.
Se parea ca inflatia din Europa a ajuns si in lista de preturi pentru noile modele BMW, un M2 de generatie precedenta avand un pret in medie cu pana la 25% mai mic.
BMW M2 2022
Noul BMW M2 oferă performanţă M într-o formă extrem de concentrată. Cu motorul cu şase cilindri în linie, care oferă 338 kW/460 CP, o cutie de viteze manuală cu şase trepte şi tracţiune spate, a doua generaţie a automobilului sport compact de înaltă performanţă promite o plăcere pură de a conduce.
Debutul noului BMW M2 marchează un alt eveniment marcant în ofensiva de modele care sărbătoreşte aniversarea de 50 de ani a BMW M GmbH. Modelul poate fi comandat deja în România – preţul de început este de 60400 Euro fără TVA (71876 Euro cu TVA).
50 DE ANI DE M
Motor cu şase cilindri în linie, cu livrare instantanee a puterii şi un apetit deosebit pentru turaţii Versiunea motorului cu şase în linie dezvoltată pentru modelul compact de înaltă performanţă, cu tehnologie M TwinPower Turbo şi capabilă să urce în turaţii mari, se remarcă prin caracteristicile de performanţă tipice M.
Diferit doar printr-un număr mic de detalii de motorul folosit la modelele BMW M3 şi BMW M4, propulsorul de 3,0 litri încântă prin răspunsul foarte rapid şi livrarea liniară a puterii în cele mai înalte intervale de turaţie a motorului.
Dezvoltând o putere maximă de 338 kW/460 CP, motorul aflat sub capota noului BMW M2 depăşeşte cu 66 kW/90 CP versiunea de bază folosită de predecesorul său. Cuplul maxim de 550 Nm este produs între 2.650 şi 5.870 rpm, puterea maximă fiind disponibilă la 6.250 rpm. Noul motor se poate tura până la maximum 7.200 rpm.
Dezvoltarea puterii este însoţită de o coloană sonoră bogată emoţional, generată de sistemul de evacuare specific M, cu clapete controlate electric. Sistemul de alimentare cu ulei este conceput pentru a face faţă situaţiilor de condus foarte dinamic, atunci când se iese pe circuit – lucru valabil şi pentru sistemul de răcire.