Stellantis a inceput sa echipeze modelul Fiat Ducato facelift 2021, aceeast comerciala care se produce in Turcia de mai bine de 10 ani cu o noua cutie automata.

Este vorba de transmisia ZF9 montata transversal si care este produsa de catre Chryesler sub liceenta ZF in SUA.

Aceasta transmisie are din pacate mari probleme de fiablitate observate pe modele precum Range Rover Evoque sau gama Honda CRV si Honda Accord, insa chiar si asa Fiat a decis sa o monteze pentru Europa.

De fapt in SUA gama Dodge ProMaster care este de fapt aceelasi Fiat Ducato insa construit in Mexic are o cutie Chrysler de generatie mai veche AT cu 6 trepte care ofera o fiabilitate de top.

Din pacate la Stellantis vedem cum europenii primesc masini cu componente tehnice discutabile, iar americanii aceleasi masini insa cu tehnica fara probleme.

Motorul de fata este un clasic 2,3 Multijet care are mai multe variante de putere Euro 6 cu Adblue si SCR pentru a face fata emisiilor de noxe.
Probleme cutie ZF9 AICI! si AICI!

