Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

VW vinde in Europa masini proaste si scumpe, in timp ce in SUA vinde modele performante si ieftine

Daca te uiti putin pe gama celor de la VW pe piata din Romania constati fara prea mari probleme faptul ca aici primesti doua crossovere cu motoare L3 1.0 TSI, un Golf extrem de scump si un Tiguan de generatie veche la randul sau cu un pret prohibitiv.

vw europe vs vw usa, gama auto vw sua, masini vw sua vs romania, probleme vw id 3 4 5 , electrificare esuata, autolatest

Restul gamei VW in Romania si Europa este impanzit de modele electrice pe care nu le vrea nimeni, respectiv multimea de ID.3, 4, 5 sau eUp.

In Romania un Polo Life 1.0 TSI de 96 CP pleaca de la 20.000 euro, in timp ce in SUA un Jetta cu motorul 1.5 TSI de 158 CP si cutia automata cu 8 trepte Tiptronic se vinde echivalent cu aceelasi pret.

vw europe vs vw usa, gama auto vw sua, masini vw sua vs romania, probleme vw id 3 4 5 , electrificare esuata, autolatest

In Romania un Tiguan 1.5 TSI cu transmisie manuala fara nici o dotare optionala se vinde cu 31.500 euro, in timp ce in SUA aceeasi masina cu motorul 2.0 TSI de 184 CP si cutie Tiptronic cu 8 trepte se vinde cu suma de 26.000 euro.

vw europe vs vw usa, gama auto vw sua, masini vw sua vs romania, probleme vw id 3 4 5 , electrificare esuata, autolatest

Trecand mai departe vedem ca in SUA aceeasi companie VW are in oferta SUV-uri extrem de interesante si puternice precum Atlas, Taos sau Altas Cross Sport, in timp ce in Europa vedem pe langa gama EV ID doar un Golf 8 supraevaluat ca pret sau un Taigo T-Cross care nu sunt nimic altceva decat modele Polo supraintaltate.

Din gama pentru Europa au disparut modelele Passat, Touareg sau Arteon chiar daca acestea inca apar pe site-ul VW din Romania.

vw europe vs vw usa, gama auto vw sua, masini vw sua vs romania, probleme vw id 3 4 5 , electrificare esuata, autolatest

Unul dintre cele mai bine vandute SUV-uri VW din lume este noul Atlas Cross Sport cu motorul 2.0 TSI de 234 CP si cutia cu convertizor de cuplu Tiptronic si 4Motion, masina care in versiunea full option ajunge la nivelul unui VW Golf 1.0 TSI cu ceva dotari.

vw europe vs vw usa, gama auto vw sua, masini vw sua vs romania, probleme vw id 3 4 5 , electrificare esuata, autolatest

Am configurat in Romania noul VW Polo 1.0 TSI de 95 CP si am ajuns la un pret de 27.000 euro

In Romania un VW Golf 8 a ajuns sa fie vandut cu 8.000 euro mai mult decat un Hyundai i30! Renault Megane costa in plus 6.000 euro

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

11 COMMENTS

  1. Vezi ca o mare parte din diferența de preț între America și Europa vine din faptul că în America nu se plătește TVA (aproximativ 20% în plus contează atunci când faci o comparație directă).

    • Oricum diferența este nu numai în preț, nesimțită ci și în dotările pe care nu le oferă nouă româniei.

    • Multe articole similare nu sînt bine documentate,cu sau fără intenție,astfel putem vorbi despre o încercare de influențare a clienților Europeni,părerea mea.
      Iar dacă vorbim la modul general,VW oferă calitate ridicată față de multe mărci Europene la o fiabilitate de lungă durată în timp.
      Cînd,încă sînt multe mărci auto care chiar și acum,la vînzarea unui autoturism nou oferă tot la ,,opționale”,AC și direcția asistată(power steering),vorbind despre o tehnologie de acum veche dar scumpă…..

    • In SUA taxele pt masini sunt in jur de 10%. In California sunt taxe platite la nivel local intre 7.75 si 9.75 %.
      Preturile VW au fost foarte bune imediat dupa scandalul din 2016 cu emisiile. Atunci VW a fost nevoit sa incerce sa recastige increderea pietei americane si au venit cu masini ok si preturi mici. Eu am luat un Atlas SE 4Motion , motor 3.6 cu 32k plus taxe 9.25%. Acum aceeasi masina este peste 40k plus taxe.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente