In timp ce presa auto din Romania tace referitor la anularea tuturor planurilor de electrificare al masinilor VAG, noi cei de la Autolatest prezentam lumea asa cum este ea, adica prezentam “marea treziere” a germanilor.
Vedeta lor se numeste VW Passat 2.0 TDI DSG7 de 122 CP, masina care are un consum mediu de 5 litri la 100 de km, respectiv cu cei 66 de litri poti merge fara probleme peste 1.200 km.
In urma ultimelor teste din Europa de Vest noul VW Passat 2.0 TDI DSG7 demonstreaza ca VW nu a uitat cum sa produca masini bune, motorizarea 2.0 TDI Euro 7 ( 6 Temp E) fiind extrem de rafinata si extrem de economica.
Daca cu un VW ID.4 de 60.000 euro trebuie sa pierzi 3 ore in plus la alimentare pentru a merge peste 1.000 de km, un sofer de VW Passat 2.0 TDI DSG7 cu un pret de 35.000 euro merge aceeasi distanta cu viteze de 130 km/h in mai putin de 9 ore fara ca masina sa ramana fara combustibil.
Noi prevedem ca acest model VW Passat 2.0 TDI DSG7 cat si noile Skoda Octavia cat si Superb 2024 vor avea vanzari foarte mari pentru ca “electrificatii s-au trezit” in 2024.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI
Salut, ai uitat sa specifici “un banal Passat de 122 CP fara dotări nu poate face fata unei Serii Y de 400 CP cu toate dotările incluse pe care ai fi platit in plus peste 15.000 de euro la VW”. Spor!
Si cu modelul actual si cel de acum o generație de octavia cu motor 2.0 tdi dsg 150cp poti merge cu un plin peste 1200 km.
Ohoho… în sfârșit s-au trezit nemții la realitate, bravo. Da, o să aibă vânzări frumoase, aștepta lumea o alternativă la electrocutatele din ultimii ani.
Degeaba, fără supărare, viitorul e electric.
Deja s-au scos mașini cu baterii care merg peste o mie de km cu o încărcare de 15 minute, iar în câțiva ani va fi mult mai bine, vor mai scădea și prețurile.
Haideți să facem un pariu, dacă vom mai fi pe-aici, că în 20 de ani mașinile cu combustie vor fi pe cale de dispariție.
Combinat cu energia solară și nucleară, viitorul e electric.
Combustibilii fosili trebuie să dispară. E-adevarat, tehnologia petrolului are două sute de ani, cea electrică e doar la început, dar e viitorul.
Părerea mea.
No vor putea distruge motorul pe motorina niciodată.. economic, fiabil și puternic… marea minciună cu încălzirea globală.. electrice exagerat de scumpe și ești tot cu cablu după tine.. masinile electrice gunoaiele viitorului apropiat
1200 km…. pină se aprinde martorul de bord.. după plinul făcut… 3.7 l/100 km. Polo 6N1 1726 cmc.
Sunt de acord. A trecut hype-ul electricelor și acum vor reveni motoarele pe combustie, poate cu o nota de hibrid.
Tot dieselul are autonomie mare Viitorul lumii nu este mașină electrică.Vanzarile tot diesel le are.Traiasca diesel!!!
Motorul de la renault de 1,5 dci,mergea tot atâția kilometri și asta se întâmpla de ceva ani buni dar ,,nemțești e cele mai bune”
Atunci când va fii permisă pe piață tehnologia free energy , inventată de Nicola Tesla, toate transporturile planetei vor fii electricitate. Acum încă mai există petrol, si sunt încă multe industrii legate de petrol , si din acest motiv mașinile electrice au niște caricaturi de baterii, la fel ca masinutele televizate de copii. Mașinile electrice adevărate au motoare electrice avansate, dar sursa de energie e altceva decât vedem astăzi, un reactor cu plasmă sau cu fuziune, un sistem Tesla, sau un dispozitiv energetic copiat de la farfuriile zburătoare. Cu respect.
Corect spus…Electrificații..sau curentat rău..atât .la achiziționare-cumpărare de noi cât și la alimentarea cu electricitate…care acum ustură rău… și nu prea mai e moka. sau rentabil….cam pe nicăieri….
Cornele… Sunt de acord cu tine in ceea ce privește autoturismele…dar cum faci cu autocamionul de transport marfă… tot electric? Dacă stai câteva ore la încărcat..cu marfă perisabilă…carne, pește congelat,ouă,animale vii? De unde curent electric pt aerul condiționat care tb să funcționeze non stop și afară este 35 grade…Hmm..? Apoi unde mai vb de creșterea tarif de încărcare…care va intra sigur in prețul de pe raft? Ia dă tu un răspuns competent… că văd că ții în brate politica de electrificare a UE ?
Nu susțin nici o politică anume, este pur și simplu părerea mea, pentru viitorul copiilor noștri.
E bine că sunt atâția susținători de diesel, eu, de ex, am gpl, atât îmi permit acum și știu ca tehnologia electrică este la început, dar trebuie să fie viitorul.
De ce? Pur și simplu pentru că soarele dă într-o oră energie pe Pământ echivalentă consumului anual al omenirii și asta ar trebui să ne spună ceva. De-aici încolo ține doar de oameni să o folosească.
De ce să continuăm să ardem petrol, umfland astfel buzunarele unora care au atâția bani, de nu mai știu ce să facă cu ei, ba mai vor să ne dea și bombe în cap?
De ce nu folosim energia nucleară, sustenabilă și ieftină, dar subvenționam la greu petrolul și gazele? Pentru că există interese, putere, bani, de-aia!
Ar fi multe de spus, dar dacă nu luăm măsuri acum, așa cum putem, viitorul nu arată bine, pentru că oamenii.. vor doar mâncare ieftină și confort, îi doare-n paișpe de planetă, de viitor, etc. Dă-i cu gipu, frate, pân’ la market, să umflam mațu!
Întrebarea ta seamănă cu intrebarea unuia de acum două sute de ani, care se jura că nimic nu va înlocui calul ca mijloc de tracțiune de mii de ani. Ei, ce să vezi, s-a putut atunci, se va mai putea…
Îmi pare rău, eu asta cred și cu prima ocazie, când îmi voi permite să arunc harbul la gunoi (cu toate că încă e absolut ok mașina) și să iau o electrică pe care să o încarc la panourile pe care le montez anul ăsta, o s-o fac cu plăcere.
Desigur, tehnologia evoluează și este greu să ne închipuim ce va veni în anii următori, sau că, în câțiva ani, roboții vor umbla printre noi pe stradă, dar așa va fi, chiar dacă acum pare sf de filme.
Scuze că am lungit-o.