Si aceasta stire vine dupa ce seful Renault, Luca de Meo a spus in momentul lansarii lui Rafale ca este vorba de prima masina premium Renault, adica Renault se intoarce in segmentul de top care a fost parasit in urma cu doua decenii cand au renuntat la gama Safrane.
“With Rafale, we are reconnecting Renault with one of its old dreams, which was to show that the brand is also capable of gaining altitude, and even of going for a lap at the top of the market ”
In realitate, in urma primelor tesla presa din Franta spune despre Rafale ca nu este nimic altceva decat un SUV de clasa medie bun, insa nu are nici o sansa a concura in segmentul premium unde exista gama DS Automobiles DS7.
Noul Renault Rafale are dimensiuni ale caroseriei asemanatoare cu cele ale unui BMW X4 sau Mercedes GLC, insa masina francezilor nu are competente pentru ca materialelele sunt la nivelul unui Austral, iar gama de motorizari cu 3 cilindri nu poate concura motoarele germane cu 6 cilindri in linie.
Insa, poate cea mai mare problema a lui Renault Rafale este versiunea de 300 CP care poate avea un pret de 60.000 euro, pret mult prea mare pentru un Renault care nu face parte din segmentul premium.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI