Spre exemplu, Volvo a introdus recent o gama intreaga de modele diesel capabile de nivele foarte joase de emisii CO2 sub umbrela comerciala DRIVe. In acelasi timp strategia ambitioasa indreptata catre electrificarea modelelor Volvo are deja ca rezultat introducerea pe piata a modelului C30 Electric si a lui V60 Plug-in Hybrid la inceputul anului 2012. Intre anii 2006 si 2014 compania Volvo Cars a investit 15 miliarde de coroane suedeze (in jur de 1.6 miliarde de Euro) in cercetare si dezvoltare cu scopul de a reduce consumul de carburanti si emisiile de noxe in intreaga gama de modele comercializate. “
Avem deja in portofoliul nostru o gama larga de modele cu nivele de emisii CO2 foarte competitive. Electrificarea reprezinta un pas important in a reduce semnificativ emisiile de noxe.” declara Peter Mertens, Senior Vice President, Research & Development la Volvo Car Corporation. El adauga: “Suntem increzatori ca 95g CO2/km pana in 2020 reprezinta un obiectiv just pentru toate tarile Uniunii Europene. Totusi, atingerea acestui obiectiv depinde foarte mult si de concluzia discutiilor privind ciclul de conducere in Europa. Modul in care electricitatea si biocombustibilii vor fi valorificate pe parcursul acestui ciclu reprezinta una dintre problemele cruciale ce trebuie solutionate ”