Fanii Ford vor spune ca 1.0 Ecoboost este unul dintre cele mai economice masini din lume in segmentul sau, insa noi nu putem uita primul test cu Focus cu acest motor cand am avut un consum real in Bucuresti de peste 11 litri pentru fiecare 100 de km.
Acum a venit timpul modelului Fiesta suprainaltat, mult laudatul Ford Puma 1.0 EcoBoost Hybrid ST-Line care are in premiera un alternator marit pentru care primeste titlul de Hybrid.
In total motorul de doar 998 cmc ofera o putere maxima de 155 CP si un cuplu de 240 Nm incepand cu 2.400 rpm, adica daca vrei ca masina sa mearga relativ aler trebuie sa depasesti granita a 3.000-3.500 rpm.
Adica daca sari peste aceste turatii masina lui Ford de peste 1.4 tone la gol merge mult mai bine, insa si consum in mod real peste 10 litri in orice oras aglomerat.
Un alt efect al motorului prea mici si al caroseriei prea grele este ca in mediul extraurban masina consuma in medie 6.8 litri de benzina, adica cam cat consuma in anii 90 un motor de doi litri si 150 CP tot de la Ford!
Realitatea este ca de fiecare data cand vorbim de un motor cu 3 cilindri mic turbo vom avea un consum real de benzina mult peste ceea ce zie producatorul, iar faptul ca avem acum si un filtru de particule plus injectia directa benzina vom avea automat si depuneri de carbon in motor si infundarea mult prea desa a OPF-ului care daca necesita inlocuire trebuie sa luam in calcul peste 1.000 de euro fara manopera!
Acesta este adevarul despre noul model Ford Puma 1.0 EcoBoost Hybrid ST-Line, o masina bazata pe o citadina Fiesta care are cel mai complicat motor turbo din segmentul sau, si care are si un pret de achizitie al versiunii de top de peste 30.000 euro!
Adica noul Ford Puma 1.0 EcoBoost Hybrid ST-Line costa chiar mai mult si decat un full size SUV precum Ford Kuga construit in Germania!
Si pentru cei care inca nu cred ca Puma are probleme de greutate nu uitati ca Ford spune ca Puma cantareste la gol 1.3 tone si permite incarcarea sau cu 480 de kg! Adica in total motorul de 998 cmc trebuie sa traga peste 1.8 tone pe soselel din Romania!
…scurt si la obiect!
Scurt si la obiect dar total gresit. Cunsumul nu este mare iar masina este facuta sa fie eco friendly. Super tare este faptul ca are filtrul de particule, vei putea sa respiri in jurul ei. Nu este o masina pentru cei care vor sa tina masina 20 de ani, iar pretul este 20k nu 30k, in echiparea St-Line , cutie automata trapa panoramica, adaptive cruise control, camere, senzori de unghi mort etc. (aproape full)
Nu, pretul este de 30k nu de 20k in varianta full. Consumul pe care l spun baietii este 100% adevarat. Consume de rupe incarcata cu bagaje, 2 adulti si 2 copii mici. Din experienta proprie vorbesc. Sa nu mai amintim unde este ansamblata…..in tara unde daca raman suruburi dupa terminarea ansamblarii, se arunca. Daca esti proprietar de Puma Hybrid fi serios cu tine. E o petarda mult mult mult prea scumpa si de unica folosinta.
Daca-i asa, atunci sa ne luam un Polo fabricat in Botswana, nu?
Sunt mai bune rablele altora decît o mașină nouă și făcută la noi dar așa este românul cîrpă in cur eu am luat felina și sunt foarte incîntat de ia este normal sa consume ce vreți bara la bara și vrei să-ți ia 2% luativă sh și va consuma 1%🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Bravo. Sunt total de acord cu tine. Si eu mi-am luat in ianuarie ST-line de 125 CP. Full. Deocamdată mi se pare super ok.
Hey. Și eu sunt propietara de st line 125 cp și eram super incantata pina recent când mi a apărut un martor în bord, cheia, adik probleme cu motor propulsorul…m am trezit pe autostrada ca la 140 nu mai trăgea
Tragic e ca cei de la reprezentanta Tiriac ascund problema…cik așteaptă răspuns de la producător…și asta am aflat după ce am făcut scandal în service pt ca oficial mi au spus ca nu are nimic. După scandal au recunoscut ca nu sunt singura cu aceasta problema
Aștept sa vad ce răspuns primesc și vad dacă se repara sau o returnez
Ana, cum s-a rezolvat problema? Ce răspuns ai primit de la ei? Mulțumesc.
Carmen, a fost o alarma falsa, era de vina calitatea benzinei. Noi mai cumparam benzina de la “distribuitori neautorizati”