Honda NSX este un icon al industriei auto japoneze, insa acum vedem pentru prima data cum aceasta sportiva poate merge chiar si peste 640.000 de km fara nici o problema tehnica.
Sub capota centrala se gasete un motor pe benzina ASPIRAT de trei litri V6 care are cod DOHC VTEC C30A, motor care afisa in anii 90 o putere maxima de 274 CP la 7.400 rpm si un moment motor de 280 Nm la 6.500 rpm.
Acest motor are o distributie pe curea, ambele bancuri de cilindri fiind actionati doar de o singura curea de distributie care se schimba la 100.000 km sau 8 ani!
Cutia de viteze este una automata Aisin cu 4 trepte montata transversal care nu a avut nici o problema nici acum dupa 640.000 de km.
Masina atingea 100 de km/h in doar 6.9 secunde, iar viteza sa maxima este de 260 km/h. Automobilul japonezilor avea o garantie de 2 ani fara limita de km, iar revizia se face la 1 an sau 15.000 de km care ajunge prima.