Una dintre cele mai bune masini Seat din istorie este gama Ateca, un crossover de clasa mica care se bazeaza tehnic pe gama VW T Roc/Škoda Karoq, adica o masina bazata tehnic pe VW Polo insa cu o garda la sol usor mai mare.
Noul Seat Ateca facelift 2020 2.0 TDI 150 CP DSG costa peste 35.600 euro
In 2016 un Seat Ateca de baza te costa fara Rabla doar 17.432 euro TVA inclus, insa versiunea de top 2.0 TDI de 190 CP ajungea la un pret de 32.000 euro.
Toate bune si frumoase, insa acum Seat a ajuns sa fie vandut sub brand-ul Cupra si gama Cupra Ateca 2.0 TSI tot de 190 CP cu dotari optionale se vinde la Bucuresti cu suma de 55.274 euro fara Rabla.
VW, Seat, Skoda si Audi au probleme TEHNICE cu motoarele 1.5 TSI EVO EA211 si 1.0 TSI
Diferenta de pret fata de aceeasi masina din 2016 a ajuns la 22.400 euro, cifra de-a dreptul socanta pentru un produs VAG de segment mediu.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
Ateca : gama mică? Arona ce mai este atunci? Iar propoziția că “acum este vândută drept Cupra Ateca’ este total deplasată. Știm cu totii că Seat Ateca este una și Cupra -brandul- Ateca este alta. Sa nu ne păcălim din vorbe. Nu sunt angajat PIA, dețin un model KIA și nu-mi place deloc conglomeratul VAG, pt a nu mi se aduce acuzații.Cu stima.
Toate sunt Seat si sunt fabricate in aceeasi fabrica de catre spanioli!
Cupra este de fapt un S-Line sau Pachet M rebranding 🙂
Dacă Cupra a reușit sa vândă în Germania, cea mai pretențioasă tara la categoria auto peste 55.000 de automobile în 2022, iar dacă Cupra Formentor a fost declarat în Germania cel mai bun SUV sport străin, normal ca au crescut preturile Cupra.