Rezultatele Grupului pe o piaţă în creştere, încă fragilă
– Vânzările Grupului au atins 1 761 000 unităţi în Europa, adică +8,1% comparativ cu 2013.
Creşterea Grupului în Europa s-a tradus printr-o reacţie pozitivă la modelul PEUGEOT 308, desemnată Maşina Anului 2013, cu 56 900 de unităţi vândute, precum şi cu rezultate bune înregistrate de CITROEN C4 Cactus.
– Înmatriculările PEUGEOT au ajuns la 6,2 % respectiv 952 000 de unităţi. Modernitatea şi coerenţa gamei, calitatea înaltă a serviciilor, completată de managementul de net pricing, adoptat de către reţelele de distribuţie, au sporit atractivitatea Mărcii și au creat premisele unei creşteri robuste, profitabile. PEUGEOT creşte cu 0,3 puncte pe canalul vânzărilor către particulari, un veritabil indicator de referință.