Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Uzina Dacia a produs 3 milioane de motoare TCe! Un 0.9 TCe HR09 extraodinar si un mai nou 1.0 TCe HR10 mai putin reusit

Marți, 27 septembrie 2022, de pe linia de asamblare a departamentului Motoare al Uzinei Mecanice și Șasiuri Dacia a ieșit motorul TCe cu numărul 3 milioane.

Este vorba de un propulsor ECO-G 100, cu carburație mixtă benzină și GPL, cu o capacitate cilindrică de 1 litru, ce dezvoltă 100 CP și un cuplu maxim de 170 Nm.

dacia 0.9 TCe HR09 1.0 TCe HR10, probleme distributie, pompa ulei, gpl dacia 0.9 TCe HR09 1.0 TCe HR10, consum, autolatest, gpl tomasetto

Acesta a fost livrat Uzinei Vehicule Dacia pentru a echipa un model Logan Prestige ce urmează să fie livrat unui client din România. Prima generație de motoare TCe, cunoscută sub numele de cod intern HR09, a intrat în fabricație la Uzina Mecanică și Șasiuri Dacia (UMCD) de la Mioveni în anul 2012.

Fata in fata vechiul motor Dacia 0.9 TCe 90 CP 2013 vs noul motor VW Golf 8 2020 1.0 TSI de 88 CP

Actuala generație, a doua, denumită HR10, se află în producție de la finalul anului 2018.

Peste 40% din producția de motoare realizată de UMCD echipează vehiculele produse pe platforma industrială Mioveni. Totodată, motoarele TCe sunt livrate la export către uzine vehicule ale Renault Group din Franța, Slovenia și Turcia, echipând, printre altele, modele precum Renault Clio V sau Nissan Micra.

Gabriel Vieru, Director Executiv Uzina Mecanică și Șasiuri Dacia: « Producem un motor adaptat nevoilor clienților. Este economic, fiabil și se încadrează în normele ecologice actuale sau depășesc așteptările în această privință, cum este cazul variantei cu GPL.

dacia 0.9 TCe HR09 1.0 TCe HR10, probleme distributie, pompa ulei, gpl dacia 0.9 TCe HR09 1.0 TCe HR10, consum, autolatest, gpl tomasetto

În fiecare moment ne preocupăm de calitate astfel încât utilizatorii să rămână cu o singură “grijă”: plăcerea condusului.

Cifra de 3 milioane este și o mărturie a continuității activității la Uzina Mecanica, a competențelor și a eforturilor făcute de salariați și bineînțeles a încrederii pe care ne-o acordă clienții. ».

Alianta Renault-Dacia-Nissan are de gand sa NU PRODUCA motoare Euro7 pe benzina! Dispar 1.0 TCe si 1.33 TCe

dacia 0.9 TCe HR09 1.0 TCe HR10, probleme distributie, pompa ulei, gpl dacia 0.9 TCe HR09 1.0 TCe HR10, consum, autolatest, gpl tomasetto

Articole Interesante

Alte Stiri

3 COMMENTS

  1. Viitorul imediat este hibrid pe benzina pentru oras/sarcini mici si diesel pentru exterior/tractat/autostrada si munca in general.
    Nici un diesel nu scoate 3-4-5% consum in oras precum o hibrida si nici o hibrida nu se simte atat de bine pe autostrada sau la tractare precum un diesel.

  2. Produc multe fiindca au o cerere mare pentru drujbe….nu se mai vrea 1.5 motorina foindca este fiabil,consum foarte mic..povestile cu poluarea este bagata in capul prostilor cu palnia sa creada ca este chiar asa..

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente