Olandezii au testat un VW Passat B6 din 2010 cu peste 500.000 de km la bord si au constatat ca masina mai poate merge fara multe probleme inca 300.000 de km.
Este socant sa vedem cat de mult a INVOLUAT marca VW in ultimii 14 ani, mai ales acum cand deja au pe piata un Passat B9 care deja este criticat de catre soferi ca fiind extrem de problematic in comparatie cu vechiul B8.
Insa, putini stiu ca generatie B6 fabricata pana in anul 2010 a fost fara discutii cea mai fiabila masina Passat, aceasta afisand recroduri chiar mai bune si decat ale mult laudatului B5 lansat pe piata in anul 1996.
Acum, vedeta este motorul 1.6 TDI BlueMotion de 105 CP, prima sa versiune care din fericire nu a avut problemele din ultimii ani cand VW a gatuit motorizarea cu filtre DPF inutile in viata reala pentru ca oricum soft-ul VW ocolea emisiile si acest motor avea in realitate emisii de Euro 2 sau Euro 3 in loc sa fie Euro 6.
Insa, pe Passat B6 aceasta motorizare CAYC a fost fara probleme, VW intampinand doar cateva rechemari cu valva EGR, distributia pe curea care se rupe cand nu este inlocuita si indoaie supapele si DPF-ul pe versiunile B7.
VEZI CE A SCHIMBAT CLIENTUL IN 510.000 DE KM?
- 214.376 water pump and timing belt
- 235.046 air conditioning compressor replaced, new windshield
- 246.245 Clutch Cylinder Replacement
- 246,532 front brake discs + pads, exhaust connection clamp
- 258,000 four glow plugs replaced
- 277,405 rear brake discs + pads
- 308.802 battery, clutch, air conditioning condenser
- 340.828 air conditioning condenser replacement (stone chips), alignment
- 355.579 rear wheel bearing replacement
- 379.791 rear right brake caliper + brake pads
- 391.871 rear wheel bearing, speed sensor
- 393.041 T-sensor particulate filter
- 402.461 replace battery
- 416.123 brake pads + discs (f + r), one brake caliper, timing belt, heater motor
- 422.988 oil cooler + filter housing replaced
- 456.330 aligned; coil springs and spring cups rear, mirror re-glued
- 470.199 battery
- 496.886 spring and strut bearing front left
- 498.536 reversing lever shift mechanism
- 499.823 replace left front stabilizer bar
- 515,000 third T-sensor exhaust replaced
Insa nu trebuie uitat ca acest motor daca este intretinut corespunzator cu piese OE intr-un service specializat poate merge si 900.000 de km cu internele originale!
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI