Aceasta este realitatea din piata auto din Europa de Vest, respectiv sunt sute de mii de clienti care fie nu vor sa-si vanda masinile, fie regreta ca trebuie sa renunte la ele.
Vedeta pietei auto SH este un Mercedes W203 care are aproape 900.000 de km fara probleme tehnice, motorul vedeta fiind celebrul L4 2.1 CDI de 122 CP. Si da, este un motor de DOI-UNU nu cum cred romanii DOI-DOI!
Mai mult decat atat, chiar si cutia de viteze automata 5G-Tronic functioneaza fara probleme chiar daca este una montata pe un motor diesel cu un cuplu mare.
Regretele sunt mari pentru ca motorul OM646 DE22 LA R cu 4 cilindri nu a suferit nici o interventie la capitolul injectoare, sistem de supraalimentare si distributie.
Acest motor a fost inlocuit de catre Mercedes cu noua generatie de doi litri, motor care este considerat un esec in fata tuturor fanilor marcii pentru ca are probleme tehnice catastrofale.
De asemenea, transmisia recomandata pentru aceasta generatie de masini este cea automata 5G-Tronic ( W5A 580/W5A 330) despre care specialistii au doar lucruri bune de spus:
Povestea unei transmisii automate de vis-Mercedes Benz 722.6 sau 5G-Tronic 1996-2003
Un Mercedes Clasa C diesel 9G-Tronic 2023 polueaza mai putin decat o Toyota Corolla Hybrid eCVT 2023
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI