Una dintre cele mai bune masini electrice din Europa care nu este o Tesla se numeste BMW i4 eDrive40 Gran Coupé si implineste acum trei ani din momentul in care a fost lansata.
Gama BMW i4 eDrive40 Gran Coupé cu un Pachet M si bateria de 81.3 kwh se vinde acum cu un pret mediu de 70.000 euro, insa aceeasi masina cu acelasi motor de 340 CP se vinde ca model SH cu doar trei ani vechime si doar 40.000 de km cu un pret de 40.000 euro.
Astfel, un BMW i4 eDrive40 Gran Coupé reuseste sa-si piarda foarte repede din valoare chiar daca masina SH este aproape noua la 24 de luni de utilizare, cei 20.000 euro in minus pentru client devenind o mare problema mai ales ca vorbim de un BMW.
Masina are o garantie de 2 ani fara limita de km ( garantie inutila pentru o masina electrica care parcurge anual putini km, iar bateria are o garantie de 8 ani sau 160.000 de km, adica iese din garantie in doar 5-6 ani de utilizare.
Cand masina atinge 160,000 de km sau 8 ani valoare sa de revanzare scade atat de mult incat devine imposibil de vandut, clientul initial pierzand extrem de multi bani cu devalorizarea sa in timp in comparatie cu un BMW 340d care poate merge cu un plin 900 km in regim de autostrada.
Insa chiar si asa, daca negociezi pretul undeva la 35.000 euro, un asemenea BMW i4 eDrive40 Gran Coupé SH poate sa devina masina electrica ideala, insa nu uitati sa alegeti acumulatorul de capacitare de peste 80 kwh pentru ca o degradare in timp inca poate sa-ti permite rularea masinii zi de zi de cateva sute de km.
Noul BMW i4 eDrive40 de 340 CP merge WLTP cu o singura alimentare 590 km-Exista si un BMW i4 M50
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI