Si cand spunem asta, ne uitam putin la sistemele de reducere a noxelor care sunt atat de complexe pe acest motor incat orice reparatie viitoare are mari sanse sa te coste mii de euro.
VW monteaza acest motor pe ultima genertie de VW Transporter T7, versiunea 2023 avand numele de cod EA288evo 150 CP, motor care ofera standard un sistem de supraalimentare clasic, insa sunt montate doua catalizatoare SCR care au integrate doua injectoare de AdBlue si plus DPF-ul pentru a atinge ultimele norme Euro 6 TempD.
Im urma primelor teste cu acest VW Transporter T7 2.0 TDI soferii au declarat ca motorul este mai lent decat in trecut, repriza de la 0-100 de km/h fiind atinsa in 12.2 secunde (DSG7), iar consumul mediu a fost de 7.5 litri de motorina in mediul extraurban.
Chiar si asa, motorul EA288evo ramane cea mai buna solutie pentru cei care vor sa-si cumpere un Transporter sau Multivan in 2023, versiunile electrice si PHEV avand mari lipsuri la capitolul autonomie.
Marea problema a motorului de fata este cand sistemele SCR, injectoarele AdBlue si DPF-ul se vor strica, costurile cu reparatia completa a sistemului depasind 5.000 euro!
Noul Volkswagen Multivan T7 2.0 TSI 204 CP DSG poate merge doar 400 de km cu 60 de litri
Costurile unei reparații totale. Hai sa fim serioși. Când a fost vreodată nevoie de reparații totale? Aia e direct dauna totala și gata. De câte ori s-a auzit de injectoare de ad blue înfundate? Lol. Altceva e de urmărit: cât de usor/posibil este de demontat dpf-ul pentru a putea fi spalat/curățat + remontat.
Cotiga cu magar e viitorul😆😆😆
Daca unii au impresia ca,complicand inutil un concept care functiona perfect “salveaza” planeta,se inseala amarnic.
Am fost in Africa recent,oamenii aia 90% conduc si vor conduce masini vechi de 30 de ani 😆😆😆
Imbe.cilii care conduc UE vor vedea cum isi dau foc la valize cum se dizolva UE.