Acest lucru inseamna ca 90% dintre masinile SH electrice care se prezinta la verificatea TUV au mari sanse sa nu treaca aceste teste pentru ca exista degradare pentru acumulatoro si deteriorarea cuplelor cablajelor sistemului electric.
Normele ECE-R100 sunt extrem de drastice, si daca se vor aplica vor duce la mari probleme pentru cei care conduc aceste masini EV care nu mai sunt noi.
Verificarea TUV a masinilor EV este sumara in prezent, soferii platind doar taxa de verificarea fara cea a emisiilor pentru ca nu este cazul, insa TUV vrea ca aceste masini sa fie verificate REESS ( Acceptance criteria – elektrolyte leakage – rupture – fire – explosion – isolation resistence after the test), adica si la sistemul electric sau starea acumulatorului sau al motorului.
De fapt, aceste verificari sunt realizate pentru a reduce riscul unei explozii al bateriei Li-Ion care, daca se declanseaza nu mai poate sa fie oprit nici macar dupa 48 de ore.
O alta problema a celor de la Dekra si TUV este lipsa accesului din partea producatorului pe partea de software.
“In addition to the points that are checked for all cars, when examining electric cars, inspectors take a close look at the components of the high-voltage drive in order to discover possible sources of danger such as damaged cables. However, this is only a visual inspection. The battery or software are not checked in depth. A fact that experts criticize and demand from car manufacturers to enable inspection of the system data.”
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI