In timp ce presa centrala anunta cu mare fast desemnari de noi loturi si noi companii care sa realizeze autostrada A3 pana la Brasov, in realitate vedem doar ca cei de la CANIR intarzie inceperea lucrarilor.
Astazi, CNAIR se lauda pe Facebook cu CTE (Consiliul Tehnico-Economic) al CNAIR Studiul de Fezabilitate pentru sectorul de autostradă Cristian – Codlea (Ghimbav), nou sector de autostradă (5,18 km) se va adăuga sectorului Râşnov – Cristian (deja în circulaţie).
Evident sunt loturi de autostrada care SUNT DOAR PE HARTIE pentru ca in realitate CNAIR nu este in stare marcheze corespunzator actuala sosea in judetul Prahova.
CNAIR VREA SA INCEAPA LUCRARILE IN 2027 DUPA FINALIZAREA PROIECTULUI IN 2026
După aprobarea indicatorilor tehnico-economici prin Hotărâre de Guvern, urmează realizarea Proiectului Tehnic și execuția lucrărilor”, a mai spus directorul general al CNAIR. Sectorul Cristian – Codlea din cadrul Autostrăzii Ploiești – Brașov trebuia lansat în licitație pentru execuție încă de anul trecut.
Dar, din cauza faptului că firma care trebuia să realizeze proiectarea nu a mai livrat documentația necesară, a fost amânată această licitație. În plus, din cauza întârzierilor și de pe sectorul Ploiești – Comarnic, prestatorul urma să fie penalizat, oficialii de la Drumuri.
Contractul pentru studiul de fezabilitate și proiectul tehnic al Autostrăzii Ploiești – Brașov a fost demarat în 2021, iar data finalizării proiectării era inițial 11 septembrie 2024. Noul termen de finalizare este 7 ianuarie 2026.
Ultimul lot din A3 care a fost deschis traficului a fost in 2020, CNAIR a dat în trafic cei 6,3 kilometri ai lotului Râșnov – Cristian din Autostrada București – Brașov (A3), construiți de antreprenorul român Alpenside.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI