Una dintre cele mai ciudate masini Toyota de pe piata din Europa este gama Toyota Corolla Cross, un crossover realizat pe baza tehnica a compactei Corolla.
Noul model Toyota Corolla Cross in versiunea sa de top cu motorul de doi litri de 152 CP si transmisie integrala fara ax cardanic se vinde in Romania in versiunea Exclusive bi-tone cu un pret de aproape 48.000 euro TVA inclus, pret pentru care pleci acasa cu un BMW sau cu un Mercedes de ultima generatie.
Nu contestam faptul ca Toyota produce masini fiabile, insa Toyota Corolla Cross este un produs mediu de unde si materialele de plastic low-cost de la interior.
Pretul sau de aproape 50.000 euro contravine imaginii de marca a japonezilor care pana acum produceau si vindeau masini bune cu preturi imbatabile in comparatie cu VW, Opel sau Renault.
Sa incerci sa vinzi o masina medie cu un pret de BMW poate parea ciudat, insa putini dintre fanii Toyota stiu ca un BMW X1 PHEV 2024 are un pret chiar mai mic decat cel al Corollei Cross.
Vedeta germanilor are doua motorizari care ofera o putere maxima cumulata de 245 CP si 477 Nm, in timp ce Corolla nu poate sa ofere mai mult de 197 CP si 206 Nm.
BMW are si un acumulator cu o capacitate de 16.3 kwh fata de cel de 1.5 kwh al lui Toyota, motiv pentru care BMW-ul de fata se poate incarca de la priza si sa mearga in modul full electric 92 km WLTP.
Toyota nu poate functiona in modul electric pentru ca este un hybrid normal, detaliu care poate sa ridice intrebari fanilor Corolla care platesc un pret de PHEV premium german pe aceasta masina.
De critica la BMW este motorul mic de 1.5 litri turbo si marea lista de dotari optionale care duce la cresterea pretului de achzitie final, insa BMW-ul de fata este singurul cu o putere de aproape 250 CP si o baterie tipica unui PHEV care merge zi de zi incarcata ca o masina full electrica.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI
:)) Toyota rămâne the best, dar am înțeles “mesajul” articolului 😉
Dar care intra mai repede la reparatii in service .Din păcate mașinile germane sunt pe primul loc la stricăciuni ,iar Toyota este clasată pe primul loc la mașini care se strica mai greu
Comparati mere cu pere doar de dragul unui click? Ce e ala un hibrid normal? E full hibrid si nu are nevoie de priza. Sa va tineti voi masinile in priza, iar cand ramaneti fara baterie cu ele, la drumuri lungi poluati mai mult ca o termica. Articole scrise de prajiti neinformati!