Initiale Paris ilustrează a şasea petală „Wisdom” a margaretei prin care este reprezentată strategia de design a Renault: înţelepciunea, deschiderea de spirit;
– Initiale Paris prefigurează succesorul modelului Espace, într-o versiune „Initiale Paris”;
– Initiale Paris demonstrează expertiza şi obiectivele mărcii de a se poziționa în segmentul premium.
Initiale Paris, a 6-a petală a strategiei de designRenault
Strategia de design a Renault, construită în jurul ciclului vieţii, reflectă diferitele experienţele ale clienţilor: prima dragoste, descoperirea lumii, întemeierea unei familii, munca, plăcerile şi dobândirea înţelepciunii. Această strategie se exprimăprintr-un limbaj stilistic emoţional simplu, senzual şi cald. Wisdom” este cea de-a şasea petală a acestei strategii, prezentată cu ocazia salonului auto de la Frankfurt.
Reprezentată prin Initiale Paris, simbolizează deschiderea de spirit, capacitatea de a te bucura din plin de viaţă, cultivând senzaţiile şi plăcerea.