Primul model Chevrolet din segmentul MPV /monovolum de familie de pe piaţa europeană, modelul Orlando, va fi una dintre principalele atracţii de la Salonul Mondial Auto din Paris, de pe 30 septembrie, când îşi va face debutul autovehiculul pregătit pentru producţia de serie. Acesta va reprezenta una dintre cele patru premiere mondiale Chevrolet la acest salon. Bazat pe prototipul autovehiculului prezentat la Paris în 2008, modelul Chevrolet Orlando este o adevărată maşină de familie a noului secol, care îmbină pragmatismul unui autovehicul cu 7 locuri şi flexibilitatea interioară cu un design deosebit de crossover.
Noul MPV compact de la Chevrolet evită stilul neinteresant care poate fi observat uneori în acest segment. În schimb, adoptă un aspect mai îndrăzneţ, cu o linie coborâtă a acoperişului şi o siluetă inspirată de modelele crossover, păstrând în acelaşi timp o parte frontală Chevrolet distinctă şi uşor de recunoscut datorită grilei radiatorului. Linia zveltă a acoperişului modelului Orlando este completată de pasajele roţilor proeminente şi cu aspect puternic, care adăpostesc roţi cu jante de 16, 17 sau 18 inch.
Noul MPV Orlando va avea un rol cheie în cadrul ofensivei continue a produselor Chevrolet în Europa, aşa cum ne explică Wayne Brannon, preşedintele şi directorul general al Chevrolet Europe: „Cu noul MPV Orlando începe un program ambiţios de lansare a şapte produse, care se va derula pe parcursul următoarelor 15 luni.” „Suntem convinşi că modelul Orlando nu aduce doar un raport excepţional între calitate şi preţ în clasa autovehiculelor MPV, dar şi ceva nou – funcţionalitate cu atitudine, dacă ne putem exprima astfel – şi oportunitatea de a ne continua mărirea volumului de autovehicule vândute în toată Europa. Cred că acest model va cuceri mai mulţi clienţi noi pentru marca Chevrolet.”