BMW inca nu realizeaza faptul ca noul BMW i5 M60 xDrive (G60) nu va avea nici o sansa pe segmentul masinilor electrice premium din Europa pentru ca masina este prea scumpa si prea slaba.
Aici amintim faptul ca noul BMW i5 M60 xDrive (G60) are o putere maxima de 601 CP si o autonomie de 270 km, in timp ce o banala Tesla Model S Plaid merge WLTP chiar si 790 km cu o singura alimentare.
La capitolul performante, noul BMW i5 M60 xDrive (G60) este o rusine fata de ceea ce ofera Tesla Motors, respectiv acest i5 nu afiseaza decat o putere maxima de 601 CP, in timp ce Tesla are trei motoare electrice cu o putere maxima cumulata de 1033 CP.
Adica, un vechi Model S de la Tesla este mai puternic cu 432 CP decat acest model BMW Motorsport de genertie noua, masina care este si mai scumpa cu 20.000 euro decat cea a americanilor.
Aceeasi situatie se regaseste si in comparatia Tesla si cele mai puternice modele electrice EQ de la Mercedes, modele inferioare la toate capitolelele.
Tesla Model S Plaid atinge o viteza maxima de 328 km/h pe autobahn in Germania
Test Drive cu Tesla Model S 90D 2018, cea mai buna masina electrica SH de pe piata in anul 2023
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
Băi dobitocilor! Ce posesor de BMW este interesat de electrice? Voi chiar nu pricepeți că doar 10-15% dintre șoferi sunt interesați de aceste mizerii iar restul le detestă, indiferent că sunt Tesla, Bmw sau vreo chinezărie!! Ce om normal pierde mii de ore din viață cu încărcarea și programarea traseului mașinii?
Bă da’ nu te mai saturi de facut reclama teslei? Incredibil.
Autolatest nu face reclama pentru marca Tesla!
Ce nu intelegi ca BMW-ul ala are cu 400 CP mai putin decat un Model S!
Sunt 400 de CP in minus si 20.000 euro in plus….ha ca nu-i greu…chiar si pentru tine