Si aici trebuie spus ca, in cei 2 ani fara limita de km toate masinile Audi care au aceasta transmisii nu au probleme, acestea aparand evident cand sunt importate SH de catre romani.
Audi este marca de lux a grupului VAG ( asta evident fara sa luam in calcul Bentley), insa Audi a resuit in doar 10 ani sa-si strice complet imaginea pentru simplul fapt ca a montat pe modelele sale o cutie DSG problematica.
Este vorba de cutia DSG longitudinala ( 0B5 DL501 Direct Shift Gearbox (DSG) care se numeste la Audi S-Tronic si care nu face fata la capitolul fiabilitate asemenea unei transmisii clasice cu convertizor de cuplu ZF8 care echipeaza doar modelele Audi de top, adica cele peste 100.0000 euro!
Conform Audi UK revizia acestei transmisii de face la fiecare 60.000 de km sau 4 ani, si necesarul de piese este urmatoarul:
- N 013 827 5 – Sump drain plug washer x1
- 0B5 325 330 A – Exchangeable external ATF filter x1
- WHT 005 499 A – O-ring for external ATF filter x1
- WHT 003 487 – New replacement sump drain plug x1
- G 052 529 A2 – ATF gearbox oil 7L
Daca vrei sa schimbi si filtrul de ulei este necesar urmatoarele piese originale Audi:
- N 911 511 01 – Cross Member Bolts x6
- N 910 968 01 – Oil pan bolts x15
- 0B5 321 371 E – Oil pan gasket x1
- 0B5 325 429 E – Internal filter / strainer with O-rings x1
Insa in cele mai multe cazuri romanii cumpara aceste masini din Germania cu peste 180.000 de km si noi toti stim ca germanii nu fac revizia obligatorie la cutia automata, care evident cedeaza la cateva mii de km dupa ce masina vine in Romania.
Cei norocosi au schimbat uleiul imediat dupa achizitia in Romania, insa chiar si asa uzura transmisie S-Tronic este evidenta.
Sfatul nostru la achizitia unei masini Audi cu aceste transmisii este sa faceti o revizie completa pentru inceput cu filtru OE insa si ulei OE ( nu Castol, ravenol sau cine stie de alta minune promovata in Romania!).
VEZI UNDE POTI REPARA O CUTIE AUTOMATA IN BUCURESTI:
CONTACT:
TEL: 0723.528.323