Americanii de la Tesla au socat din nou industria auto din Europa cu noul Model 3 facelift 2023.
Noua masina a inceput sa fie vanduta pe toate pietele din lume pe data de 1 septembrie 2023, insa in Romania in primele 7 minute au fost cumparate sute de modele Model 3 prin RablaPlus pana cand fondurile au fost epuizate.
O marea parte dintre cei care au blocat conturile AOFM au fost clientii de Tesla cu noul Model 3, un best seller despre care o sa auzim cifre reale undeva peste 2 sau 3 luni cand se vor face livrarile.
CE ESTE NOU?
In primul rand Tesla nu declara oficial ca noul Model 3 LC are baterii noi, insa surse din cadrul marcii anunta ca ambele modele au noua baterie LFP produsa de chinezi care este superioara unei baterii clasice cu litiu.
Acest lucru inseamna ca autonomia de aproape 670 km poate sa fie atinsa fara probleme zi de zi de noile masini pentru ca bateria se incarca de la 0-100% fara probleme.
Mai mult decat atat, fiabilitarea bateriei LPF dubleaza perioada de degradare in timp, adica vom vedea aceste masini care vor merge 300.000 de km fara ca bateria sa scada sub capacitatea de 80% initiala.
Pretul de vanzare al modelului Model 3 Standard este de 30.990 euro, iar pentru LongRange pretul este de 38.990 euro.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
Nici macar apple cu iPhone-urile lor n ar putea face sold out asa repede
Fără comentarii .
Prin rabla la ce preț ajunge?
Pretul de vanzare al modelului Model 3 Standard este de 30.990 euro, iar pentru LongRange pretul este de 38.990 euro.
Pana s au epuizat ,,fondurile rabla,, sau mașinile ??!!!
Multe din Teslele ăstea o să le vedem la anul sau peste 2 ani pe autovit cu prețuri mai mari decât au fost cumpărate. E clar că tot șperțarii se înghesuie să le cumpere!?
Corect….insa tot timpul Tesla o cumperi de NOUA pentru ca este mai ieftina si are 8 ani garantie pentru acumulator!
S a blocat prin programul rabla. Și nu din cauza Tesla ci a tuturor utilizatorilor care au aplicat la rabla. Baliverne publicitare.
O fi interesantă știrea, dar poate doar pentru fanii de “mașini”electrice , pe care eu le numesc “aspiratoare”…😂.
Pentru cunoscătorii fenomenului auto, mașinile cu motoare termice sunt o adevărată artă în mecanică, care nu va putea fi niciodată atinsă de așa zisele mașini surogate , care se bagă în priză. Iar TESLA nu este decât una din jucăriile de prostit naivii, care și a atins bine scopul…😂. Un bravo totuși pentru Elon Musk, că le ia banii la fraieri… Își face pe cârca la micuți, buget pt sateliți, călătorii pe lună, etc…😂
Asa spunea și un prieten de-al meu despre electrice și după ce și-a luat, acum sunt cele mai bune… ești cam răutăcios și nu e frumos…
AOFM – Australian Office of Financial Management | AOFM ?!
…mașinile cu motoare termice sunt o adevărată artă în mecanică… Și ceasurile cu mecanism mecanic și cheiță sau automatice sunt “artă mecanică” dar mai toată lumea preferă azi electronice cu quartz.
E doar o chestiune de timp.
Pai și dacă sunt o arta mașinile termice , si deja exista tehnologia, de ce dai dublu pe un duster sau 40000 pe o Skoda și mii de lei la artiștii de mecanici
La termice ar trebui sa și perimita toată lumea o mașină, dacă tot sunt o arta , nu sa muncești toată viata sa o plătești
Asa zicea și cei cu căruțe când au apărut motoarele termice..
Pai ca și la ceasuri, poți să îți iei ceas de 100 euro sau de 100 mii euro și la mașini, îți poți lua Hyundai la 11 mii Euro sau Bugatti Veyron la 3 milioane. Nu toată lumea trebuie sa își ia neapărat Veyron