Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Suzuki are probleme cu transmisia robotizata AGS montata pe Vitara si S-Cross 1,5l Strong Hybrid 140 V 6AGS AllGrip 2023

Una dintre cele mai putin discutate probleme ale masinilor moderne este aceea ca producatorii incearca prin toate mijloacele sa faca motoarele sa emita cat mai putin CO2 pentru ca acestia sa nu plateasca taxa de noxe anuala in Europa.

S-Cross 1,5l Strong Hybrid 140 CP 6AGS AllGrip, vitara 1,5l Strong Hybrid 140 CP 6AGS AllGrip, cutie suzuki robotizata ags, ambreiaj manuala ags suzuki, reprize viatara strong hybrid cutie ags, 0-100 in 13 secunde, autolatest, test drive suzuki 1,5l Strong Hybrid 140 CP 6AGS AllGrip 2023

Acesta este motivul pentru care japonezii de la Suzuki au renuntat la cutia automata clasica AT6 Aisin cu convertizor de cuplu pe modelele noi, in locul lor aparand o cutie ROBOTIZATA cum vedeam pana acum doar la marca Dacia Easy-R.

S-Cross 1,5l Strong Hybrid 140 CP 6AGS AllGrip, vitara 1,5l Strong Hybrid 140 CP 6AGS AllGrip, cutie suzuki robotizata ags, ambreiaj manuala ags suzuki, reprize viatara strong hybrid cutie ags, 0-100 in 13 secunde, autolatest, test drive suzuki 1,5l Strong Hybrid 140 CP 6AGS AllGrip 2023

Si cand spunem probleme, ne referim la faptul ca noile modele Vitara si S-Cross 2023 Strong Hybrid sunt de fapt masini NOT SO STRONG Hybrid pentru ca au reprize de-a dreptul comice cu aceasta cutie AGS.

S-Cross 1,5l Strong Hybrid 140 CP 6AGS AllGrip, vitara 1,5l Strong Hybrid 140 CP 6AGS AllGrip, cutie suzuki robotizata ags, ambreiaj manuala ags suzuki, reprize viatara strong hybrid cutie ags, 0-100 in 13 secunde, autolatest, test drive suzuki 1,5l Strong Hybrid 140 CP 6AGS AllGrip 2023

Si cel mai bine se poate observa repriza de la 0-100 de km/h atinsa de un S-Cross 1,5l Strong Hybrid 140 CP 6AGS AllGrip care este de 13 secunde in modul manual, repriza mult mai slaba comparata cu cea a cutiei Aisin AT6 cu convertizor de cuplu inainte de sistemul hybrid.

S-Cross 1,5l Strong Hybrid 140 CP 6AGS AllGrip, vitara 1,5l Strong Hybrid 140 CP 6AGS AllGrip, cutie suzuki robotizata ags, ambreiaj manuala ags suzuki, reprize viatara strong hybrid cutie ags, 0-100 in 13 secunde, autolatest, test drive suzuki 1,5l Strong Hybrid 140 CP 6AGS AllGrip 2023

Nu contestam faptul ca masina este mai eficienta in utilizare, insa cu siguranta placerea de a conduce este mult diminuata, iar reprizele pe soselele noastre cu o banda pe sens devin in realitate mult mai periculoase din cauza timpilor mai mari in schimbarea rapoartelor.

VEZI CE REPRIZE REALE ARE CUTIA ROBOTIZATA AGS:

Si mai jos vezi ce reprize avea aceeasi masina tot cu 140 CP insa cu transmisia veche Aisin AT6 cu convertizor de cuplu:

Suzuki Vitara Hybrid 2022, cutie robotizata Suzuki Vitara Hybrid, probleme cutie robotizata, 0-100, autolatest, testeauto, vitara ags

Suzuki Vitara Hybrid primeste cea mai slaba cutie automata de pe piata! Celebra transmisie AGS robotizata

s s

Articole Interesante

Alte Stiri

7 COMMENTS

  1. Un articol extraordinar: doua filmulete cu indicatoarele din bord si concluzia “are probleme cu transmisia robotizata AGS” 🙂

    “placerea de a conduce este mult diminuata” – placerea de a conduce inseamna neaparat sa apesi acceleratia pana la fund si sa te lipeasca in scaun?

    • “Nu contestam faptul ca masina este mai eficienta in utilizare, insa cu siguranta placerea de a conduce este mult diminuata, iar reprizele pe soselele noastre cu o banda pe sens devin in realitate mult mai periculoase din cauza timpilor mai mari in schimbarea rapoartelor.”, serios!! Explicati-mi va rog PROBLEMA GRAVĂ a transmisiei din comentariul dumneavoastră. Deci și voi recunoașteți ca “E MAI EFICIENTĂ IN UTILIZARE” și prezentați o diferență de comportament JUSTIFICAT, de altfel, dintre două tipuri de transmisie total diferite constructiv ca o PROBLEMĂ CATASTROFICĂ a transmisiei. Eu înțeleg prin problemă la o cutie de viteze atunci când se defectează des, nu are fiabilitate, necesită mentenanță in mod repetat și nejustificat, nu că se comportă diferit față de alt tip de cutie de viteze total diferită constructiv. E ca și cum ați compara două tipuri de motoare: unul aspirat natural și celălalt supraalimentat considerandu-l pe cel aspirat natural că ARE PROBLEME deoarece nu are performanțele celui supraalimentat! Serios!!! Nu va supărați articolul e scris cu un anume scop?!?

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente