Dacia se mandreste ca vinde de mai bine de un an cea mai avansta masina romaneasca, respectiv noul Jogger Hybrid, insa toti fanii marcii stiu ca este de fapt sistemul E-Tech de la Renault lansati in urma cu trei ani.
Noua Dacia Jogger Hybrid cu transmisia cu 4 viteze se vinde in Romania cu un pret de 26.610 euro
Toate bune si frumoase pentru fanii Dacia, insa recent Renault a anuntat ca recheama in service pese 150.000 de modele care utlizeaza acest sistem hybrid, adica putem lua in calcul cu o mare parte dintre masinile Dacia Jogger Hybrid sunt afecatate.
Renault spune ca motivul pentru aceasta rechemare este o banala saiba de 3 lei care lega cutia multimodata de sistemul de racire cu antigel.
Daca nu se inlocuieste aceasta saiba, atunci antigelul intra in cutia multimodala care cedeaza si are un cost pentru inlocuire de peste 5.000 euro.
DE CE JOGGER HYBRID ESTE CEA MAI COSTISITOARE MASINA ROMANEASCA?
In primul rand pentru ca celebra cutie minune cu un motor ev integrat asemenea sistemului MHEV se vinde cu peste 2.400 euro, insa clientii trebuie sa se astepte la un cost enorm pentru un compresor de AC electric care se vinde SH cu peste 930 euro fara freon sau montaj, sau celebrul motor Nissan H4M 630 cu un pret de aproape 4.000 euro tot ca SH.
In timp, dupa iesirea sa din garantie vom vedea ca pretul pieselor pentru Jogger Hybrid se vor ridica la al nivel fata de ceea ce stiam deja pana acum despre marca Dacia.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI