Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Studiu-85% dintre germani nu vor sa-si cumpere masini electrice!

In Germania soferii se pare ca nu au “muscat” promovarea excesiva a masinilor electrice din ultimii 5 ani.

Conform unui studiu realizat de Deloitte, 85% dintre soferii de masini din Germania au ales sa nu-si cumpere o masina electrica pentru ca aceasta are inca mari probleme de utilizare.

vanzari masini ev germania, piata auto 2022, hybrid vs ev, probleme masini electrice, autolatest, realitate piata electrice 2022

40% dintre cei chestionati spun ca vor sa-si cumpere o masina hybrid cu motor pe benzina pentru a nu avea probleme cu autonomia, iar 45% nu vor renunta niciodata la motorul diesel care are un consum mic si este singurul capabil sa parcurga cu un plin peste 1.000 de km.

vanzari masini ev germania, piata auto 2022, hybrid vs ev, probleme masini electrice, autolatest, realitate piata electrice 2022

In general, soferii germani spun ca daca masina electrica nu merge 600 km pe autostrada nu reprezinta o solutie pentru ei.

In prezent cativa constructori auto din Europa au inceput sa vanda din nou modele diesel pentru ca vanzarile au scazut chiar si cu 90% atunci cand au scos de la vanzare aceste modele!

KIA Niro PHEV Comfort 2021, test drive KIA Niro PHEV Comfort 2021, video, emisiune, blog , autolatest, drive test

s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

3 COMMENTS

  1. Despre oricefel de baterii se stie foarte bine ce si cum . . . Motorina si benzina poti face si din deseuri – gunoi comun in caz ca ar disparea petrolul – obtii sau captezi metan ( CH4 ) din gunoi si de la el faci toata chimia organica din lume . . .

  2. Important este sa fie facute filtre performante pe evacuarea masinii astfel incat pe teava de esapament sa iasa doar vapori de apa si nimic altceva SAAAAAU sa se liberalizeze motoarele pe “apă” ☝️☝️☝️

  3. Masinile electrice nu reprezinta o solutie fiabila nici macar pe termen scurt, nici macar pentru deplasarile urbane. Motivul principal este sursa de energie, adica bateriile, pentru productia carora se genereaza mai multa poluare decat in cazul unei rafinarii. Motivul secundar este vulnerabilitatea acestor baterii la viteza de deplasare, conditiile de drum si conditiile climatice. Al treilea motiv este scoaterea din uz a acestor baterii la sfarsitul duratei lor de viata. Si, în sfarsit, al patrulea motiv (nu si ultimul) este costul foarte mare de inlocuire a acestor baterii, costuri care, practic, trimit intreaga masina la casare.
    Programul Rabla Plus a fost cea mai mare pacaleala data cumparatorilor auto persoane fizice din Romania, motivandu-i pe dealeri sa scumpeasca artificial preturile de vanzare ale acestor masini. Este inadmisibil ca o jucarica precum Dacia Spring, care a picat testele EuroNCAP, sa nu poata fi cumparata cu maximum 10.000 euro, chiar si asa fiind prea mult.
    Un motor termic intretinut corespunzator poate functiona cateva sute de mii de km, ceea ce sigur nu se poate spune despre un motor electric si mai ales despre baterii, echivaland la ore de functionare.
    In concluzie, producatorii ar trebui sa scoata pe piata masini cu motoare termice (nici macar HEV) care, eventual, sa poata fi adaptate sa functioneze cu biocombustibil sau similar.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente