Industria auto din Europa a evoluat negativ la capitolul motorizari pe benzina de cilindree mica pentru ca vedem ca motoarele clasice pe benzina nu mai sunt oferite.
In segmentul mic doar Mazda ofera un clasic 1.5 Skyactiv de 90 CP aspirat cu 4 cilindri, insa si Ford care inca vinde pe piata motorul de baza 1.1 Ti-VCT.
Este vorba de un motor clasic pe benzina cu 3 cilindri aspirat care ofera o putere maxima de 75 CP si 110 Nm, motor care are inca o injectie clasica multipunct care ofera o fiabilitate de top.
Acest motor este un urmas al lui 1.25 cu 4 cilindri de 75 CP gasit pe Fiesta Mk5 si Mk6, motor care are sute de mii de fani pentru ca pur si simplu vorbim de o gama de propulsoare extrem de fiabila in timp.
Fanii Ford vor spune ca motorul 1.0 Ecoboost este solutia cea mai buna, insa de fiecare data cand vorbim de fiabilitate si randament in timp, acest motor 1.1 Ti-VCT de 75 CP are mari sanse sa depaseasca 200.000 de km fara probleme.
Pe anumite piete acest motor inca se ofera si cu puterea maxima mai mare de 85 CP.
VEZI STOC FORD FIESTA IN ROMANIA AICI!