Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Soferii din Romania recomanda unitatile service care explica si solicita aprobarea pentru orice lucrare necesara, inainte ca aceasta sa fie efectuata

Un nou sondaj la nivel național*, solicitat de Castrol în România, a identificat că șoferii sunt mai predispuși să recomande un service care „explică și solicită aprobarea pentru orice lucrare care este necesară, înainte ca acea lucrare să fie efectuată” (invocat de 31%).

castol romania, studiu castrol 2023, cum vad clientii service-urile auto, clienti vs service auto, service autolatest, testeauto 2023

Ca factor care influențează recomandările pentru un service, acest lucru are o valoare chiar mai mare decât „rezolvarea problemelor pe care le-am întâmpinat anterior cu mașina mea” (invocat de 26%), având personal care „explică în întregime, față în față, munca depusă” (invocat de 25%), iar service-ul fiind văzut ca oferind „un raport calitate-preț bun” (25%).

castol romania, studiu castrol 2023, cum vad clientii service-urile auto, clienti vs service auto, service autolatest, testeauto 2023

Sondajul evidențiază, de asemenea, potențiale preocupări cu privire la calitatea fluidelor și
componentelor utilizate la anumite service-uri, 24% spunând că ar recomanda un service care utilizează „lubrifianți și piese de calitate superioară”.

Service-urile care oferă o experiență pozitivă pentru clienți au fost, de asemenea, mai probabil să fie recomandate de consumatori – 22% dintre respondenți ar recomanda un service care „explică în întregime tarifele pentru munca efectuată, când ridică mașina”, în timp ce 21% ar recomanda un service care „mă contactează cu privire la lucrările care ar putea fi necesare înainte de a efectua vizita”.

Care este cel mai bun service din Sectorul 6 zona Prelungirea Ghencea? Sfaturile specialistilor Davyo Service

Sondajul a identificat, de asemenea, factorii care au avut cel mai mic impact asupra conducătorilor auto în dorința de a recomanda un service. Doar 4% ar recomanda un service pentru că furnizează WiFi gratuit și doar 4% dacă oferă băuturi calde și reci. Service-urile preocupate de costurile în creștere ale furnizării de mașini de curtoazie pentru clienți vor fi asigurate de faptul că doar 7% ar recomanda un service pentru că sunt furnizate astfel de vehicule.

Davyo Service, pret sudura, mecanica Davyo Service, service sector 6, mecanica prelungireea ghencea, service bun sector 6, pret revizie sector 6, mecanici Davyo Service, specialisti Davyo Service, service bun sector 6, unde fac revizia sector 6, autolatest Davyo Service

Layla Yebaile, director de marketing pentru service și întreținere la Castrol a declarat: „În vreme ce mai mulți consumatori doresc să-și reducă cheltuielile casnice ca răspuns la creșterea costului privind viața, este important să încurajăm șoferii să continue cu lucrările esențiale de service, întreținere și reparații pentru a asigura funcționarea sigură și eficientă a vehiculelor lor.

Sondajul nostru oferă perspective interesante asupra factorilor care sunt mai susceptibili la a genera recomandări care vor ajuta la creșterea numărului de programări la service, precum și modalități de a spori retenția clienților.”

Carsel Motors ramane cel mai bun service auto din zona Bucuresti Sector 4 si Popesti Leordeni

Carsel Motors, centru daune Carsel Motors, service sector 4, reparatii mecanica Carsel Motors, tinichigerie Carsel Motors, dosar dauna Carsel Motors, autolatest, testeauto, unde repar masina sector 4, service popesti leordeni 2023

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente