Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Soferii de Dacia Spring renunta in masa la masina chinezeasca-Iarna autonomia este de 71 km

Si asta nu o spunem noi, ci chiar soferii de Spring care sunt complet nemultumiti de prestatiile masinii in viata reala.

Daca, Dacia spune ca Spring are o autonomie de 250 km, in realitate aceasta nu poate merge nici 100 de km cu o singura incarcare in conditii de iarna, cifre care au facut ca pana si cei mai mari fani Dacia Spring sa renunte la aceste masini electrice.

Dacia Spring autonomie reala, probleme dacia spring, samsari dacia spring, cat tine bateria, autolatest, pret baterie spring 2023

Sunt si soferi de Spring care profita de preturile masinilor pentru ca acum in 2023 vand o masina din 2021 cu 20.000 de km cu un profit mediu de 3.000 euro, cifra complet nerealista.

In 2020 cand a fost lansat pe piata din Romania, un Spring avea un pret cu RablaPlus de 8.400 de euro, iar dupa aproape trei ani si peste 20.000 de km rulati pretul real al masinii trebuia sa fie undeva in jur de 5.000 euro!

Dacia Spring autonomie reala, probleme dacia spring, samsari dacia spring, cat tine bateria, autolatest, pret baterie spring 2023

Insa, Dacia a crescut pretul lui Spring in 2022 si 2023 pana la un nivel de peste 23.000 euro, si primii clienti se vad “nevoiti” sa castige in plus fata de pretul din 2021 o suma de 3.000 euro drept bonus ca sunt clienti de doi ani.

Sfatul Autolatest este sa nu cumparati masini electrice decat cu pretul corect, adica cu maxim 5.000 de euro pentru un Spring din 2021 daca clientul a platit pentru ea 8.400 euro ( aici punem varsta, km rulari si deprecierea normala!).

Dacia Spring autonomie reala, probleme dacia spring, samsari dacia spring, cat tine bateria, autolatest, pret baterie spring 2023

Fanii Dacia spun, ca peste doi ani cand vor putea vinde modelele Spring cumparate in 2023, vor putea cere cel putin 23.000 euro pentru ca acestia se asteapta ca masina noua sa fie vanduta cu un pret de peste 30.000 euro!

Si atunci trebui tinut cont de faptul ca masina in 2023 te costa cu rabla 16.000 euro, adica pretul corect este de maxim 9.000-10.000 euro in 2025!

Dacia Spring autonomie reala, probleme dacia spring, samsari dacia spring, cat tine bateria, autolatest, pret baterie spring 2023

DE CE RENUNTA SOFERII LA DACIA SPRING?

Pe langa marja de profit de 3.000 euro, exista si foarte multi proprietari de Spring care sunt complet nemultumiti de faptul ca masina are o autonomie reala mult prea mica fata de ceea ce spune oficial Dacia.

Dacia Spring autonomie reala, probleme dacia spring, samsari dacia spring, cat tine bateria, autolatest, pret baterie spring 2023

De fapt, pana si Dacia recunoaste pe configuratorul oficial ca iarna cu o viteza de 90 km/h si caldura activata noul Sprin nu merge oficial mai mult de 86 km cu o singura incarcare.

In aceleasi conditii atmosferice insa cu o viteza de 110 km/h, Dacia spune ca autonomia reala a lui Spring este de 71 km fara ca bateria sa fie degradata de o utilizare zilnica!

Dacia Spring autonomie reala, probleme dacia spring, samsari dacia spring, cat tine bateria, autolatest, pret baterie spring 2023

Dacia Spring autonomie reala, probleme dacia spring, samsari dacia spring, cat tine bateria, autolatest, pret baterie spring 2023

s

Articole Interesante

Alte Stiri

50 COMMENTS

  1. Pai cine dracu i-a pus sa isi ia cotete de dacia spring? Dar asa sunt românii, dau navala ca oile si dupa le pare rau…. Nu ii compatimesc deloc. Au ce merita! Si nu discutam aici de cat de solide si de fiabile sunt (masinile) astea… Ca sunt pline service-urile de ele…….

    • Eu dețin un Spring de la jumătatea lunii noiembrie a anului trecut. La un parcurs zilnic de 35 km prin traficul din București, într-un stil normal de condus, autonomia a fost (în medie) de 120 km parcurși cu circa 75-80% din capacitatea bateriei. Acum, când vremea s-a mai încălzit, autonomia a crescut la 150 km.

    • Am mers cu ea acum, vreme 12-15 grade, 280 km in oraș, Cluj, si mai aveam 10% baterie, medie km/h 34. Nu tot vorbiți aiurea, trebuie sa știi să o conduci dacă vrei să mergi mult cu ea.

  2. Este un articol răutăcios, sunt posesor de Șpring, niciodată pe timp de iarna nu a scăzut autonomia sub 150 km. Și pe bune daca vrei sa mergi cu 110 km/h nu îți iei Șpring.

  3. Prețul estimat de dvs. pentru un Șpring din 2021 este o glumă probabil. Dar totuși mai interesati-va 1 kw de baterie se vinde la mana a doua cu 1000 Ron. Pai la 27 de kw cu 5000 euro nu plătiți nici bateria.

    • si demontraul+ montajul, si drumul din China, si asigurarea pentru transport, si recalibrarea pe masina….costuri de care nimeni nu spune nimic!
      Vezi cat este ora de manopera la Dacia si dupa aia vorbim!

    • Dar 23ooo€ ți se pare normal în condițiile în care după 3-4 ani o să ajungi s-o încarci zilnic? UE ca de obicei, se grăbește să ne bage pe gât ceva ne testat și fiabil, cu obligația de a a trece din 2030-2035 la electrice. Dar prețul la ele nu scade, dacă vrei să implementezi ceva scazi și prețul ca să și permita și omul de rand, nu doar cei cu bani.

  4. E o mașină de oraș în primul rând. Unde mergi tu cu viteze de 90km și de 110km prin oraș? In Cluj, viteza medie e de 13km/h dimineață și după masă când iau copilul de la școala.asa că, faceți voi teste cu 300km/h să vedeți range-ul la o mașină exclusiv folosita în oraș. Deștepților!

    • Mai du-te la școală, învață, educa-te, totul este doar spre binele tau! Nu te speria de nou, pași mici, fără exagerari!

  5. Mai Iosif Visarionovici Putler, asa se sustine economia locala, dar deh tu incerci aici sa bagi batul printre gard,ia du-te tu la Putler al tau si lasa-ne. CONSERVA RUSEASCA CE ESTI.

    • Ce spui tu se întîmplă de generații în speranța că va fi și bine dar cu binele mai va nițel….
      Așa că să o facă cine vrea dar multâ lume a decis să se autosusțină,e mai practic….

    • Si tu alt element, sa te iei de mana cu “tovarusul” Iosif.

      Semnat Alex Tomescu, posesor de masina cu motor cu ardere interna. App ardere interna inseamna ca foloseste carburant fosil si in amestec cu aerul face “dude” asta ca sa stii si tu ca nu imi arde de lectii la ora asta 🤣🤣🤣

  6. Dacia va zice clar că e mașină de oraș. Și după o iarnă petrecuta cu ea va zic că minimul de autonomie a fost 180, căldura pornită după bunul plac. Discutăm despre Tg Mureș ca punct de reper, viteza medie de deplasare 25km/h.

  7. Pâi asta-i mașina ideala pentru oamenii obișnuiți ca cei bogati sa scape de ei și astfel sa circule numai boierii. Asta-i empatia bilghetiana a boierilor sorosisti susținuți de verzi… la cap ca Greta Tungberg.

  8. Titlu mincinos.
    Nu vad nici un comentariu până acum de la unul din acei șoferi care spui tu că renunță in masa la Dacia Spring.
    Eu folosesc mașina din dec 2021 fara probleme de autonomie iarna peste 145km cu căldură pornită.

  9. Multe date corecte date în articol dar analiza făcută total greșită. Ați plecat de la premise eronate legate de preț samd. Spring din 2021 nu a fost vândută cu 8.400 Eur, aia e valoarea plătită doar de posesor dar cineva i-a mai dat inca pe atât. Ceea ce fac posesorii care vor sa vanda clar nu este moral dar prețul cerut nu este greșit. Poate Statul ar trebui sa mai modifice ceva la condițiile de acordare a celor 10.000 Eur

  10. Autolatest are un deal să facă antireclama,cu vreo firma care vinde cazane pe motorina,probabil! Prea sunt răutăcioși și nerealiști!Iarna,autonomia este de 150 km,punct! Dacă ai și panouri fotovoltaice,cum am eu,de 6,5 kwh,nu dai un bănuț macar,că sa te deplasezi linistit și gratis prin București!Pe Transfăgărășan,sincer,nu m-aș încumeta,dar ptr o doamna să o folosească prin oraș,e minunata!

  11. Din răspunsuri se observă că Autolatest este părtinitor,pro dulapuri mobile pe motorina!Sa faceți o constatare prin capitalele europene,unde 90 % sunt automobile mici,de oraș,altfel ar da 3000de euro impozit anual per cazan!La noi se varsă toate boilerele mobile din țările europene.Fala mare!Dar ,ajung și la noi curând aceste impozite!

    • Foarte mare dreptate ai cu capitalele europene, însă cu toate ca știi adevărul, nu îl înțelegi…. Adevărat ca europenii nu vor sa plătească impozit mare. Ei vor mașini puternice, termice, electrice, cum or fi, nu le pasa. Le pasa doar de buzunar.

  12. În cursul zilei dacă ești în oraș si intervine o urgență și trebuie sa pleci la vreo 50 km de oraș, ce faci ? Transmiți telefonic ca mai întârzii 2 ore ca trebuie sa alimentezi și întrebi retoric, aveți vreo priza ca să.mi încarc bateria de la mașină când ajung ? Sau te întorci acasă și iei mașina ptr drumuri lungi ?

  13. Nu am nici un motiv să plec la 50 km de oraș!Toată familia și cunoscuții sunt in oras!Dacă aș avea nevoie , iau mașina de backup,pe benzina!Singurul motiv ptr a achiziționa o mașină electrică mini este de a te deplasa absolut gratuit prin oraș,dacă ai panouri și stai la curte, deci de a scuti banii de combustibil,filtre,ulei,revizii, etc!Ceea ce înseamnă aproximativ 3000 euro anual,dacă ai face 2 plinuri lunar!Fiecare își cumpără o mașină în funcție de necesități!

    • Adevărat.Și eu o folosesc la fel pe distanțe pînă la 200km. dus întors vara.Iarna autonomia scade cam 30% ,nu mă deranjază încărcare la priza domestică întotdeauna ca pe telefon,decuplează singură încărcarea la 100%.Consum12-15kw la100km.Stau la casă mă încadrez la 0,80ron./kw=12ron/100km.Pentru distanțe de croazieră mai folosesc dCi.Așa că guguștucii trebuie să cînte.

    • @Dorobantu Iuliana, fiecare trage pentru ce are, dar 3000 Euro? Foarte pesimist calcul.
      Și facem așa:
      10000 km pe an
      : 100 Înseamnă 100 de 100km
      * 5.7 consum mediu benzina pe un hibrid decent
      = 570 litri pentru acei 10.0000 km parcurși pe an
      / 39l cat conține rezervorul
      =
      14.61 plin-uri pe an pt cei 10.000km
      1.21 plin-uri pe luna
      3847 RON/769 EURO

      Destul de departe de 3000 Euro.

  14. Domnule/doamna ziarist, care nici nu te-ai semnat pentru acest articol, probabil ți-a fost rușine să semnezi așa ceva, nu văd altă logică, spune-mi te rog, în ce oraș din România, dumneata circuli toată ziua, cu viteza de 90-110 km/h cu o mașină? Spring este o mașină de oraș ! Dacă nu i-ați înțeles scopul și utilitatea, de ce vorbiți de pe margine ? Iar “comentatorii”, care unii dintre voi nu v-ați cumpărat nici măcar o bicicletă nouă, ce să mai spun de o mașină nouă, dar vă pricepeți și le știți pe toate, așa de deștepți sunteți, că vă călcați pe picioare unii pe alții, când vine poștașul cu ajutorul social.

  15. Eu am o trotineta și merg cu ea pe modul sport, viteza maxima și cu 85% baterie merg 45-50 de km. Să nu mai spun că m-a costat 2000 Ron. Plus că ajung mai repede decât dacă aș fi mers cu mașina 😁😁😁

  16. Cumparati masina si mergeti cu ea si mai vedem -10 grade in Brasov zilele astea, bateria plina 100% si am facut 120km si am ajuns la 8% baterie, facem stiri doar pe auzite… total neprofesionist articolul…

  17. Acest “Lastun'” pe baterii jalnic,pathetic,construit pentru a da si lua tzepe😂😂😂
    Mi-ar fi rusine sa ma urc in asa ceva
    Pana si Tata din India(masina) arata mai bine

  18. Articolul contine informatii nereale. Detin SPRING, in iarna asta nu a scăzut niciodata sub 150 km autonomia. Modelului Extreme 2023, 65 CP

  19. Se poate face si 200km pe timp de ger, -7gr,
    S a testat.

    Viteza , legala, iar in afara localitatii pana in 80,km/h , ( la vale), la urcare , mai incet, bineinteles.

    Cine are timp, si caldura la minim, circula si pe ger, 200km cu 15 lei.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente