Se pare ca celebrele motoare Skoda care functioneaza pe CNG nu se mai produc pentru simplul fapt ca Skoda a decis scoatarea lor din productie.
Este vorba de motorul cu 3 cilindri 1.0 G-Tec, insa si de fratele mai mare 1.5 G-Tec care echipa anumite versiuni de Octavia si care erau indragite de taximetristii din Europa de Vest.
Skoda Octavia primeste in premiera un motor pe GPL pe numele sau 1.5 TGI G-Tec 2018
Scoaterea motoarelor cu CNG din gama VW readuce in prim plan politica de renuntate a producerii de motoare clasice in favoarea celor electrice, Grupul VAG anunatand renuntarea completa la aceste motoare.
ATENTIE!
Masinile care ruleaza pe CNG nu au nici o legatura cu cele care merg pe GPL, 1 kg de CNG fiind vandut astazi la Bucuresti cu peste 8.4 lei, in timp ce 1 litru de GPL te costa doar 3.8 lei.
Nu cumparati VW Touran/Golf/Tiguan pe CNG second hand pentru ca masinile sunt in pericol de explozie
Masinile pe CNG au nevoie de trei sau patru butelii care sunt din fibra de sticla si care inmagazineaza CNG-ul la o presiune de 200 bari, butelii extrem de periculoase fata de cele pe GPL clasice.