Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Sistemul Hybrid+ al lui MG Motors este cu doua generatii mai avansat decat cel a lui Toyota si Renault

In timp ce intreaga industrie auto evolueaza in segmentul hybrid, japonezii de la Toyota raman consecventi si ofera un sistem hybrid de generatie veche.

Conservatorismul japonez va avea mari probleme in 2024 pentru ca acum MG aduce in Europa sistemul Hybrid+, sistem care este complet revolutionar fata de cel al lui Toyota.

probleme Yaris Cross Hybrid 1.5 VVT-i AWD-i, test drive Yaris Cross Hybrid 1.5 VVT-i AWD-i, drive test, 5.3 cp motor yaris cross, probleme ecvt yaris, autolatest, pret mare Yaris Cross Hybrid 1.5 VVT-i AWD-i

Tehnologia de propulsie Hybrid+ de la MG își face debutul pe noul model MG3 și este primul sistem hibrid convențional, non-plug-in, montat pe un model MG.

La bază, există cinci elemente cheie pentru noul sistem Hybrid+ – motor, transmisie, baterie, motor electric și generator. În ciuda faptului că se concentrează pe eficiență, tehnologia electrificată oferă în mod natural beneficii excelente de performanță.

MG3 Hybrid+, test MG3 Hybrid+, pret romania, drive test, consum, sistem hibrid MG3 Hybrid+, autolatest

Sistemul de propulsie Hybrid+ de la MG face din MG3 modelul hibrid din segmentul B cu cea mai rapidă accelerație din clasă, cu un sprint de la 0-100 km/h în 8,0 secunde.

Pe autostradă, repriza de la 80 la 120 km/h este la fel de impresionantă, de doar 5,0 secunde. Producând o putere combinată de 143 kW (195 CP), modelul MG3 Hybrid+ are un consum de combustibil de 4,4 l/100 km și emisii CO2* de 100 g/km.

MG3 Hybrid+, test MG3 Hybrid+, pret romania, drive test, consum, sistem hibrid MG3 Hybrid+, autolatest

Acest lucru este oferit cu ajutorul unei baterii de 1,83 kWh, permițând o autonomie extinsă de rulare doar electrică – sporind semnificativ eficiența.

MG3 Hybrid+, test MG3 Hybrid+, pret romania, drive test, consum, sistem hibrid MG3 Hybrid+, autolatest

Noul MG3 dispune de un motor pe benzină de 1,5 litri de 75 kW și un motor electric de 100 kW, precum și de un motor-generator separat, care permite o mare varietate de moduri de funcționare a grupului motopropulsor.

Acest lucru nu numai că oferă cifre performante de top pentru un hatchback hibrid de segment B, dar permite și o funcționare flexibilă, indiferent de condițiile de condus.

Astfel, modelul MG3 poate fi condus în următoarele moduri de condus, fiecare selectat automat de sistemul Hybrid+:

MG3 Hybrid+, test MG3 Hybrid+, pret romania, drive test, consum, sistem hibrid MG3 Hybrid+, autolatest

“EV” – Funcționează numai cu energie electrică atâta timp cât permite nivelul de încărcare al bateriei

“Series” – Motorul termic oferă energie generatorului, care alimentează motorul electric pentru rulare

“Series and Charge” – Condus normal, plus încărcarea bateriei atunci când este în sarcină scăzută

“Drive and Charge” – Motorul antrenează roțile, în timp ce încarcă bateria prin generator

“Parallel”

MG3 Hybrid+, test MG3 Hybrid+, pret romania, drive test, consum, sistem hibrid MG3 Hybrid+, autolatest

– Atât motorul termic, cât și motorul electric alimentează roțile Motorul pe benzină în ciclu Atkinson de 1,5 litri cu patru cilindri produce 75 kW (102 CP), oferind o eficiență termică excepțional de ridicată, de 41%. Combinat cu motorul electric de 100 kW (136 CP), sistemul Hybrid+ oferă o gamă largă de putere pe toată plaja de turații.

Cu un motor mai puternic instalat, o mare parte din condusul în sarcină mare – accelerarea de exemplu – poate fi efectuată cu energie electrică, motorul pe benzină susținând fără probleme sau preluând controlul la viteze mai mari.

MG3 Hybrid+, test MG3 Hybrid+, pret romania, drive test, consum, sistem hibrid MG3 Hybrid+, autolatest

Motorul este cuplat la o transmisie automată cu trei trepte, ceea ce permite atât o experiență de condus eficientă, cât și plăcută. În mod esențial, modelul MG3 oferă o accelerație promptă, oferind în același timp o schimbare lină și rafinată a treptelor de viteză.

Șoferii pot adapta capacitatea de răspuns a modelului MG3 prin alegerea a trei moduri de condus – Eco, Standard și Sport.

MG3 Hybrid+, test MG3 Hybrid+, pret romania, drive test, consum, sistem hibrid MG3 Hybrid+, autolatest

Modul Eco este calibrat pentru o economie optimă de combustibil și oferă șoferilor un răspuns moderat la accelerație, în timp ce modul de condus „Standard” oferă o combinație între economie și performanță și funcționează bine pentru majoritatea tipurilor de rulare.

MG3 Hybrid+, test MG3 Hybrid+, pret romania, drive test, consum, sistem hibrid MG3 Hybrid+, autolatest

Modul Sport propune un răspuns mai prompt, obținând tot ce este mai bun din puterea combinată, oferind unele dintre cele mai bune cifre din punct de vedere al performanței în clasa hatchback hibrid din segmentul B.

MG3 Hybrid+, test MG3 Hybrid+, pret romania, drive test, consum, sistem hibrid MG3 Hybrid+, autolatest

 

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente