In urma cu cateva ore seful Renault, Jean-Dominique Senard a declarat ca intrega industrie auto Europeana nu este pregatita sa fata fata invaziei masinilor chinezesti.
Acesta spune ca masinile electrice Renault nu prea au nici o sansa in fata unui BYD sau MG4 pentru ca sunt prea scumpe si ofera performante inferioare.
Daca europenii nu vor putea sa construiasca masini electrice cu preturi bune, atunci toate masinile EV din Europa vor avea sigla Made in China indiferent de cat de mult vrea Renault, Toyota sau VW sa fie numarul 1 in Europa.
In prezent singurele masini electrice Renault, Megane E-Tech si ZOE II afiseaza performante lamentabile pe piele din UE, iar scaderea pretului lor este imposibil pentru a concura cu Tesla sau BYD.
Acesta a readus in prim plan politica agresiva de taxare extra a masinilor electrice care sunt importate in UE, singura solutie prin care Tesla, MG sau BYD pot sa-si limiteze vanzarile din Europa.
“What I’m talking about here is the strong pressure of Chinese cars imported into Europe. After all, China has, and no one can blame them for this, more and more mines and battery factories,” said Senard.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
OK, înțelegem, nu vor face față!
Ce vor prin aceste declarații? Ajutoare de stat, protecționism?? Nu realizează faptul că omul va cumpăra ce își permite, o mașină cu un raport calitate preț avantajos?
Ani de zile au dormit, stând la umbra ajutoarelor de stat interminabile, a programelor Rabla, a deturnării banilor publici prin diverse inginerii financiare, in timp ce concurenta a avansat foarte mult.
Vor doar protectionism prin taxarea chinezilor!
De fapt prin taxarea noastră pentru că acele taxe se vor regăsi în prețul bunurilor sperând că noi vom cumpăra mai puțin de la Chinezi sau Americani crescândule prețul.
Am eu o idee pentru CEO daca el nu e in stare sa-si faca treaba!
Ce-ar fi sa renuntam la politica dementa de interzicere a ICE in Europa, din moment ce ne falimenteaza si reprezinta doar 8% din CO2 global?
Tot jocul asta idiot de-a electricele, cu sperietoarea china, a devenit o manipulare in masa…. Aia au campuri pline de masini electrice nevandute… De ce oare? Este clat ca viitorul nu este electric, nu are cum sa fie, dar unele nu arou daca sa le zic publicatii, sau site de ceva…asta promovează… Apropo, ce masina conduce pe bune fara dele date gratuit de unele firme, posesorul acestui site. Poate chiar ne face poze din viata de zi cu folosinta masinii personale sau a s sotiei… Sa stim cum sunt aranjate lucrurile….
Ii vad eu pe europeni, atunci cand China o sa puna taxe, in oglinda, pt minunatele produse europene, branza puturoasa, carnatii de plescoi, whisky sau Rolex urile fara de care viata nu e implinita…atunci sa te tii, dar poate ca vor vinde Rolexuri in Europa de est si cei care vor teconstrui Ucraina vor purta toti p.philippe…
Electrificarea… singura gaselnita e saracirea consumatorului!
Sau scoaterea din ecuatie a petrolului arabesc si rusesc si inlocuirea cu bateriile asiatice!
Daca nu mai avem voie cu masini cu benzina sau motorina, daca trebuie sa gatim si sa ne incalzim electric intrebam si noi de unde atata curent? Sau schimbam o criza cu alta? Nu cred in cautarea unor solutii de a salva planeta, cred doar in cautarea unor metode de a inbogatii si alti oameni pe spatele prostimii!
Dacia Spring nu e chinezeasca?
Si a avut succes.
Sa opresca productia in Europa, sa lipeasca romburi pe chinezarii si sa vezi succes.