Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Noul Renault Megane E-TECH are o autonomie reala de aproximativ 235 km cu un plin, iar pretul ajunge la 53.000 euro

Renault se tot lauda ca noua sa masina electrica Renault Megane E-TECH, model de clasa mica care din pacate are un pret mult prea mare pentru ceea ce ofera.

In realitate noul Renault Megane E-TECH are o caroserie mai mica decat cea a unui Renault ZOE, iar spatiul interior si volumul portbagajului sunt la nivelul unei citadine Clio cu 30.000 euro mai ieftina.

Renault Megane E-TECH, pret mare, autonomie reala Renault Megane E-TECH,probleme Renault Megane E-TECH,autolatest,testeauto, model 3 vs megane

In urma a doua teste, unul in Italia si altul in Moldova jurnalistii au aratat faptul ca noul Renault Megane E-TECH poate merge iarna doar 300 de km cu o singura alimentare, insa noi toti stim ca un sofer de masina electrica merge in zona 20-80% din baterie, adica va avea in viata de zi cu zi o autonomie reala de 200 km.

Renault Megane E-TECH, pret mare, autonomie reala Renault Megane E-TECH,probleme Renault Megane E-TECH,autolatest,testeauto, model 3 vs megane

Sa platesti 53.000 de euro pentru un RANGE de 200 km este greu de inteles, motiv pentru care actualul Renault Megane E-TECH nu a fost vandut decat in 2.900 de exemplare in Europa, in timp ce Tesla a vandut tot in Europa peste 21.000 de unitati in 2022.

In prezent, la Bucuresti un Tesla Model 3 se vinde fara Rabla cu un pret de 44.990 euro, adica cu aproape 9.000 euro mai IEFTIN decat un Renault Megane E-TECH 2023, iar un Model 3 are o caroserie mult mai mare decat francezul de fata!

Renault Megane E-TECH, pret mare, autonomie reala Renault Megane E-TECH,probleme Renault Megane E-TECH,autolatest,testeauto, model 3 vs megane

“Range suffers from cold -Instead of the promised range of 450 kilometers, 300 kilometers were possible at these outside temperatures.

Circa 21 euro cheltuiţi pentru plinul bateriei lui Renault Megane E-TECH şi 49,31 kW, cu un consum realist de iarnă de 21,0-22,5 kWh/100 km, mergi circa 220-235 km.”

Renault Megane E-TECH, pret mare, autonomie reala Renault Megane E-TECH,probleme Renault Megane E-TECH,autolatest,testeauto, model 3 vs megane

DOTARI EXTRA FOARTE SCUMPE

Unul dintre cele mai nefericite lucruri ale lui Renault Megane E-TECH este lista de optionale pentru o masina cu nivelul de echipare de top, zona unde francezi cer extra 3.400 euro pentru trei dotari.

Este vorba de pachetul Advanced Parking ( 2.000 euro), pentru pompa de caldura ( 1.100 euro), insa si pentru banalul cablu de incarcat la priza ( 300 euro).

Aceste echipamente sunt oferite standard pe toate masinile Tesla cumparate de noi din Romania!

Renault Megane E-TECH, pret mare, autonomie reala Renault Megane E-TECH,probleme Renault Megane E-TECH,autolatest,testeauto, model 3 vs megane

Renault Megane E-TECH, pret mare, autonomie reala Renault Megane E-TECH,probleme Renault Megane E-TECH,autolatest,testeauto, model 3 vs megane

s s

 

 

 

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

16 COMMENTS

  1. Am Megane E-tech de cca 6 luni, varianta premium și pot sa va spun ca sunt foarte mulțumit. Când au fost -15° am avut o autonomie estimata la 250km, dar a fost doar 2 zile. În rest iarnă la noi,350km, vara 450km. Deci, sunt f mulțumit de calitatea și performanta acestei mașini.

  2. Si ne mai intrebam de ce este inca crescut numarul de inmatriculari de masini cu motor termic, uite din cauza asta. Pentru ca nu poti iesi din oras cu electrica, pentru ca odata iesit ramai cu ea pe camp si chemi platforma. Cu unele exceptii, electrica este doar de oras (vezi modelul de fata) si cam atat

    • Ai o variantă elegantă cu peste 600 km autonomie.
      Dar este scumpă accesibilă doar bogaților, Tesla S Plaid. Cum am afirmat de multe ori, EV-urile sunt doar pt bogătani și aici mă refer la mașini serioase nu chinezării gen spring.

  3. În general sunt impotriva masinilor electrice, dar dacă aș avea un purcoi de bani și m-ar durea la bască cum ii cheltui mi-aș lua clar o Tesla model X cu 637 km autonomie și un preț de 110k E, șmecheră mașină
    singurul EV pe cara l-aș cumpăra.

  4. Autolatest,daca vrei sa fii corect,te rog sa publici statistica oficiala nu pareri si cazuri izolate cu care masini de genul asta s-au vandut si cate s-au stricat,daca ni faci asta sunt doar speculatii pe cateva cazuri nefericite…

  5. E frumoasă mașina!!!Totuși nu înțeleg ceva fraților!!!Din 2024 programul rabla va fii de 3500 lei ,cu o a doua în jur de 5000 lei…pe bune iar rabla pt.cele electrice va fii de doar 2000 euro…adică piața se va remuta clar piata second-hand…Adică mașinile noi se vor vinde deloc…Referitor la Renault e-tech…cred ca este scumpă…Dacă se tot vrea inoirea parcului auto….orice showroom sa lase garda jos…prețul pt.această mașină, sincer 15000 euro…

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente