Renault se tot lauda ca noua sa masina electrica Renault Megane E-TECH, model de clasa mica care din pacate are un pret mult prea mare pentru ceea ce ofera.
In realitate noul Renault Megane E-TECH are o caroserie mai mica decat cea a unui Renault ZOE, iar spatiul interior si volumul portbagajului sunt la nivelul unei citadine Clio cu 30.000 euro mai ieftina.
In urma a doua teste, unul in Italia si altul in Moldova jurnalistii au aratat faptul ca noul Renault Megane E-TECH poate merge iarna doar 300 de km cu o singura alimentare, insa noi toti stim ca un sofer de masina electrica merge in zona 20-80% din baterie, adica va avea in viata de zi cu zi o autonomie reala de 200 km.
Sa platesti 53.000 de euro pentru un RANGE de 200 km este greu de inteles, motiv pentru care actualul Renault Megane E-TECH nu a fost vandut decat in 2.900 de exemplare in Europa, in timp ce Tesla a vandut tot in Europa peste 21.000 de unitati in 2022.
In prezent, la Bucuresti un Tesla Model 3 se vinde fara Rabla cu un pret de 44.990 euro, adica cu aproape 9.000 euro mai IEFTIN decat un Renault Megane E-TECH 2023, iar un Model 3 are o caroserie mult mai mare decat francezul de fata!
“Range suffers from cold -Instead of the promised range of 450 kilometers, 300 kilometers were possible at these outside temperatures.
Circa 21 euro cheltuiţi pentru plinul bateriei lui Renault Megane E-TECH şi 49,31 kW, cu un consum realist de iarnă de 21,0-22,5 kWh/100 km, mergi circa 220-235 km.”
DOTARI EXTRA FOARTE SCUMPE
Unul dintre cele mai nefericite lucruri ale lui Renault Megane E-TECH este lista de optionale pentru o masina cu nivelul de echipare de top, zona unde francezi cer extra 3.400 euro pentru trei dotari.
Este vorba de pachetul Advanced Parking ( 2.000 euro), pentru pompa de caldura ( 1.100 euro), insa si pentru banalul cablu de incarcat la priza ( 300 euro).
Aceste echipamente sunt oferite standard pe toate masinile Tesla cumparate de noi din Romania!
Am Megane E-tech de cca 6 luni, varianta premium și pot sa va spun ca sunt foarte mulțumit. Când au fost -15° am avut o autonomie estimata la 250km, dar a fost doar 2 zile. În rest iarnă la noi,350km, vara 450km. Deci, sunt f mulțumit de calitatea și performanta acestei mașini.
Felicitari!
Speram sa nu ajungi cu probleme in reteaua Renault din Romania….
Si ne mai intrebam de ce este inca crescut numarul de inmatriculari de masini cu motor termic, uite din cauza asta. Pentru ca nu poti iesi din oras cu electrica, pentru ca odata iesit ramai cu ea pe camp si chemi platforma. Cu unele exceptii, electrica este doar de oras (vezi modelul de fata) si cam atat
Ai o variantă elegantă cu peste 600 km autonomie.
Dar este scumpă accesibilă doar bogaților, Tesla S Plaid. Cum am afirmat de multe ori, EV-urile sunt doar pt bogătani și aici mă refer la mașini serioase nu chinezării gen spring.
În general sunt impotriva masinilor electrice, dar dacă aș avea un purcoi de bani și m-ar durea la bască cum ii cheltui mi-aș lua clar o Tesla model X cu 637 km autonomie și un preț de 110k E, șmecheră mașină
singurul EV pe cara l-aș cumpăra.
Hai ca si Model 3 LR are autonomie 602 km 🙂
E bună și Model 3 LR dar model S e cea mai avansată tehnologic la prețul de 110k E. E cea mai tare din parcare!😀🎉
Si springul nu e bun, cu 11 mii de coco ?
Am un Megane E tech de 9 luni, 20000km. Ce scrieți aici, este scos din context. Sunteți cu totul rupți de realitate!
Stim ca doare! 🙂
Stimati domni jurnalisti de la Autolatest,
Imi cer scuze, dar acest articol este de tot rasul.
Cu stima
Stim ca adevarul doare!
Cu toata stima
Ii bine că știți!
Autolatest,daca vrei sa fii corect,te rog sa publici statistica oficiala nu pareri si cazuri izolate cu care masini de genul asta s-au vandut si cate s-au stricat,daca ni faci asta sunt doar speculatii pe cateva cazuri nefericite…
Care statistica oficiala?!? 🙂
E frumoasă mașina!!!Totuși nu înțeleg ceva fraților!!!Din 2024 programul rabla va fii de 3500 lei ,cu o a doua în jur de 5000 lei…pe bune iar rabla pt.cele electrice va fii de doar 2000 euro…adică piața se va remuta clar piata second-hand…Adică mașinile noi se vor vinde deloc…Referitor la Renault e-tech…cred ca este scumpă…Dacă se tot vrea inoirea parcului auto….orice showroom sa lase garda jos…prețul pt.această mașină, sincer 15000 euro…