Turcii de la Ford Otosan au devenit principalul actionar al uzinei de la Craiova, viitorul oltenilor fiind axat pe dezvoltarea si comercializarea de masini comerciale din gama Transit.
Puma ramane in fabricatie inca ceva vreme pentru ca se vinde foarte bine, insa de fiecare data cand vorbim de Ford Otosan, vorbim de un producator exclusiv de masini comerciale.
„Odată cu achiziția fabricii din Craiova, Ford Otosan își extinde experiența și capabilitățile de producție la nivel internațional.
Angajații cu înaltă calificare de la fabrica din Craiova și munca lor remarcabilă în producția unora dintre cele mai apreciate modele Ford vor duce mai departe povestea de succes a Ford Otosan.
Craiova va beneficia de baza de competențe și de transferul de experiență al Ford Otosan în proiectarea, ingineria și construcția de vehicule comerciale, precum și în ceea ce privește electrificarea”, a adăugat Güven Ozyurt, director general Ford Otosan.
Viitoarele generații Transit Courier și Tourneo Courier, respectiv versiunea de transport marfă și cea de transport pasageri, proiectate și dezvoltate de Ford Otosan, vor fi produse la Craiova și vor fi lansate în 2023, cu versiuni electrice a căror producție va începe în 2024.