– viaducte, poduri și pasaje pe și peste autostrada – în numar de 65 de bucăți, în lungime totală de aproximativ 13 km;
– tunelul Meseș cu două galerii – în lungime de 2.89 km și cu 2 benzi de circulatie pe sens.
De la Nădășelu (la nord-vest de Cluj-Napoca) și Până la Poarta Sălajului, pe circa 42 de km, constructor a fost contractat firma româneasca UMB.
Vezi ce zice Bode: “După ce, în urmă cu câteva luni, am semnat contractele de proiectare și execuție pentru tronsoalele de autostradă aflate între Zimbor si Poarta Sălajului (12,2 kilometri), Nușfalău – Suplacu de Barcău (13,5 kilometri) și Nădășelu – Mihăiești – Zimbor (30 kilometri), sunt bucuros să anunț că am făcut pasul pentru proiectarea și execuția a încă 41 de kilometri din Autostrada Transilvania (inclusiv tunelul Meseș) care va traversa județul Sălaj”.
Tehnic acest troson va avea 65 de poduri, cateva pasaje și viaducte insa si un tunel de trei km, care devine astfel cel mai mare din Romania.