Sunt foarte multe tari in lume care construiesc infrastructura rutiera in asa fel incat sa-i protejeze pe cei care merg pe jos pe trotuar, insa si pe cei care se afla la volan si care fac greseli.
Este perfect uman sa faci greseli, iar in tarile civilizate infrastructura bine gandita “te iata”, adica nu te omoara cum o face cea din Romania.
Si cel mai “criminal” element rutier intalnit pe aproape toate soselele este banalul CAP DE POD de la intrarea in curte pe drumurile judetene.
DE CE ACCIDENTELE CU UN CAP DE POD SUNT MORTALE?
In primul rand, celebrul Cap de Pod a fost inventat de un inginer de tipul retard la cine stie ce Directie Regionala de Drumuri a unui Consiliu Judetean, personaj mioritic care a dorit sa delimiteze accesul in curte fata de canalul de scurgere.
In tarile civilizate acest canal este complet acoperit, iar intrarea in curti se face fara delimitare pentru ca acolo soferii nu-si lasa masinile in fata portii ca romanii, in plus fata de asta cei de la poltia locala chiar aplica amenzi de sute de euro pentru nesimtire.
Pentru ca in Romania nu exista organe ale statului care sa-i pazeasca/amendeze pe cetatentii nesimtiti, cei de la CJ si CNAIR au decis construirea acestor capete de pod din beton care sunt mortale in caz de accident.
Specialistii spun ca soselele Romaniei sunt impanzite cu zeci de mii de asemenea capete de pod atat in sate cat si in afara lor, unde trebuie sa fie despartite cu parapeti pentru ca in mediul extraurban viteza medie este de 90 km/h fata de cea din localitati.
Pe scurt, daca vezi la televizor cate un accident mortal cu o masina si un cap de pod trebuie sa nu uiti ca SOFERUL ESTE DE VINA pentru ca nu a ramas pe carosabil, insa si ca infrastrucutura rutiera judeteana este conceputa de ingineri cu viziunea unei primate, adica fara nici cel mai mic element de siguranta in caz de accident.
Autolatest recomanda soferilor sa circule foarte atent pe aceste drumuri judetene pentru ca un impact cu un cap de pod chiar si la o viteza mica duce automat la o Dauna Totala a masinii mai ales ca, unde este un cap de pod este si un sant de tipul anti-tanc din Cel de-al Doilea Razboi Mondial!
Mai jos vezi cum arata infrastructura judeteana din Romania vs cea din Germania, Spania sau Olanda.
ROMANIA:
FRANTA:
OLANDA:
Asta-i un articol de interes national !
Intr-o tara normala un subiect de genul asta ar fi fost preluat de media main stream si rostogolit pana se sesizau si “autoritatile” in domeniu.
Ce sa faci daca sunt platiti pe linie de partid!