In urma cu putin timp Renault a anuntat cifrele de vanzari din primele 6 luni ale anului unde se vad scaderi masive in zona masinilor electrice.

Renault Group a vândut în primele șase luni ale acestui an numai 51.894 de automobile electrice, un volum mai mic cu 21,8% față de vânzările din 2023, deși anul acesta a fost lansat noul Scenic E-Tech, un SUV compact dezvoltat pe aceeași platformă cu Megane.
Vanzarile Megane E-Tech au scazut dramatic fata de anul precent asemenea lui Spring care din pacate este un produs chinezesc de acum amplu taxat in 2024.

Marele avantaj al lui Renault a fost ca au fost vandute peste 3.400 de unitati din ZOE care nici macar nu se mai produce pentru ca era prea scump in comparatie cu tot ceea ce ofera concurenta.
Renault mizeaza pe o revenire a lui 5 E-Tech, insa nici un fan al marcii nu vorbeste despre cifrele Tesla care au dominat intreaga piata auto de masini electrice din Europa.

SCENIC EV ESTE O MASINA COMPETENTA INSA PREA SCUMPA
Este construit pe platforma CMF-EV dezvoltată de Alianță, iar designul său este îndrăzneț: ampatamentul său este mai mic față de categorie, dar spațiul disponibil este de neegalat. Are o baterie compactă (furnizează până la 87 kWh), care oferă și mai mult spațiu în interiorul mașinii pentru a profita la maximum de proporțiile sale ideale.

Din pacate pretul de achizitie rivalizeaza cu cel al lui Tesla Model Y care are peste 300 CP, o baterie mai performanta si un nivel de echipare cu toate dotarile oferite standard.
Aceasta scadere nu a mai permis celor de la Renault sa inscrie la bursa noul brand electric Ampere care trebuia sa devina un best-seller european.
Noul Renault Scenic E-Tech electric trebuie sa concureze cu Tesla Model Y, insa nu are nici o sansa!
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI















