In urma cu cateva ore Renault a prezentat in premiera europeana primele detalii oficiale cu un nou facelift aplicat modelului Arkana.
Renault Arkana facelift 2023 urmeaza sa fie comercializat si pe piata din Romania incepand cu anul viitor, masina primind doar cateva modificari de detaliu, tehnic aceasta fiind indentica cu modelul deja comercializat in prezent.
Una dintre cele mai mari probleme ale lui Renault Arkana facelift 2023 este platforma tehnica care nu permite decat montarea unei punti spate RIGIDE in mare parte indentica cu cea a unui vechi Logan I din 2004.
Difrentele se vad la stabilitate in trafic, jurnalistii spanioli aratand ca un vechi Kadjar 1.6 dCI este mult mai stabil in testul elanului decat acest Arkana pentru ca puntea spate a lui Arkana este rigida!
Un SUV cu o punte spate rigida are tendinta de a ridica in aer o roata in momentul evitarii unui obstacol, situatie care duce la pierderea stabilitatii.
Lasa, bine ca poti sa comanzi un Arkana in echipare Esprit Alpine… da-o incolo de siguranta si stabilitate… full-fara-piele sa fie !
Glumesc, dar din pacate asta este crudul adevar: daca ar fi sa aleaga, clientii ar opta pentru piele si trapa panoramica, in locul unei suspensii independente pe spate.
Pret mare=calitate mica…. în rest …. led…. bord digital…. scaune fotolii….. dar dinamica …. și mecanica….. de tot rasul… a ajuns și capitalismul sa facă….. totul la mișto…. au început China sa dea lecții de calitate …. la mașini… bravo…. o sa vedem .. cum întra pe Europa…. cu. electricele….. deja europenii …. au puțin morcov….. în ei….
Renault is one of the beat SUV’s of this size on the moose test. Asta e concluzia celor din video, asa ca mai ușor cu hate-ul. Sunt puține suv-uri cu suspensie spate independenta în clasa asta, contează setup-ul acesteia. Megane rs are punte spate fixa și are cel mai bun timp pe nurbungring, dovada ca Renault stăpânește bine modul de lucru al suspensiei.
Si Kia Sportage si Hyundai Tucson de ce au multilink standard?
Si Daewoo Nubira are punte independenta pe spate si nu e vreo minune de masina pe partea de stabilitate.
Corect..romanul e prost.
brizbrizele,sclipicele,luminite..pe dedesubt carute!Bine,loganul 2004 era masina CU ADEVARAT LOW COST deci nu puteai avea mari pretentii..Puntea spate rigida este ok dpdv costuri reduse de intretinere si rezistenta Masinile echipate astfel sunt stabile DACA sunt conduse omeneste ,nu ca la raliu Asta apropo de teste..
Renault întotdeauna a folosit punte rigida pe spate, chiar si la modelele de performanta si s-au comportat mult mai bine pe viraje decât rivalii cu independenta. Nu vad rostul articolului
50.000 euro pentru o tehnica de Logan?
Acum intelegi?