Renault a prezentat astazi noua generatie a utilitarei Master, una dintre cele mai prezente aparitii din acest segment pe soselele europene. Venit dupa 12 ani de cariera de piata a actualului Master, noul model isi propune sa continue linia de succes a modelului pe care il inlocuieste, acesta din urma fiind vandut pana astazi in peste un milion de exemnplare la nivel mondial.
La nivel estetic, noul Renault Master impresioneaza prin masivitate, noua grila frontala fiind impunatoare fara a se incadra intr-un tipar Renault anterior. Logo-ul Renault se muta de pe grila pe capota, in timp ce blocurile optice frontale sunt dispuse vertical, pentru sublinia impresia de inaltime. La interior, noul Renault Master a primit un habitaclu mult mai Cald decat pana acum, apropiindu-se de cel al unei berline sau al unui monovolum de familie. In ceea ce priveste motorizarile, noul Renault Master va dispune doar de unitati diesel. Optiunile sunt 2.3 dCi 100 CP, 2.3 dCi 125 CP si 2.3 dCi 150 CP.
Evident, modelul este disponibil atat in versiune cu tractiune integrala, cat si intr-una cu tractiune fata. Consumul minim anuntat de Renault pentru 2.3 dCi 100 CP este de 7.1 litri/100 km. Modelul va disponibil si in versiune lunga (17 metri cubi si 4.38 metri lungime de incarcare), variantele de 3.5 si 4.5 tone urmand sa dispuna de roti duble pe axa spate