Într-un an care a început pe fondul incertitudinii globale în toate industriile și pe toate piețele, Kia a început 2021 cu o reinventare îndrăzneață a mărcii, renunțând la elementul de denumire „Motors” și la logo-ul său emblematic în favoarea unor forme reîntinerite și creative, sinonime cu mobilitatea modernă, electrificarea și sustenabilitatea.
Impactul acestei metamorfoze a dus la un an de succes fenomenal pentru Kia și a propulsat
marca în prim-planul mobilității sustenabile.
Mentalitatea „an nou, început nou” a fost în centrul abordării adoptate de Kia la începutul
anului 2021, deoarece producătorul tradițional de automobile s-a reinventat cu adevărat într- o explozie de lumină. Un grup de piro-drone a afișat logo-ul Kia elegant și complet nou – o linie ritmică neîntreruptă concepută pentru a inspira mișcarea.
În ceea ce este văzut ca un moment hotărâtor, Kia și-a afirmat intenția de a deveni o imagine emblematică pentru schimbare și inovație, precum și hotărârea de a conduce noua era a mobilității.
Lansarea unui automobil electric vizionar
Introdus pe piață la jumătatea anului, noul crossover 100% electric – EV6 – a perturbat rapid piața de automobile electrice în cel mai pozitiv mod. O combinație câștigătoare între
platforma E-GMP (Electric Global Modular Platform) Kia, un stil îndrăzneț și o capacitate de
încărcare ultra-rapidă de înaltă tehnologie, un interior de ultimă generație și performanțe
remarcabile au produs un automobil electric care continuă să fie primit cu aprecieri pe tot
globul.
Kia și-a propus să revoluționeze peisajul mobilității și – cu prima sa dezvoltare a unui automobil electric pe platforma E-GMP – compania a demonstrat că mobilitatea electrică este o opțiune viabilă și sustenabilă.
Nu doar revoluționarul EV6 a provocat distinse aplauze în ultimele 12 luni. SUV-ul de top al
gamei Kia, noul Sorento, a câștigat premiile de design Red Dot și iF, pe lângă câștigarea
distincției „Women’s World Car of the Year” (WWCOTY) pentru „Best Large SUV”.