Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Propulsoarele disponibile pe noua Dacia Logan 2013

Unul dintre cele mai interesante capitole se regaseste sub capota unde Dacia a modernizat intreaga gama de motorizari:

Benzină :TCe 90

În premieră, noile modele Logan şi Sandero primesc motorul TCe 90, simbol al expertizei grupului Renault în domeniul mecanic. Acest motor de mică cilindree, supraalimentat, îmbină confortul, plăcerea de a conduce, consumul redus (5,3/100km) şi un nivel scăzut al emisiilor de CO2 (122 g/km), oferind astfel un cost de utilizare avantajos. 

Un adevărat concentrat de tehnologie în materie de downsizing, TCe 90 este un motor turbo pe benzină cu trei cilindri de 898 cm3 (cilindree de 0,9 litri) şi lanţ de distribuţie.

Datorită turbo-colectorului cu inerţie foarte scăzută asociat cu un sistem de distribuţie variabilă la admisie (VVT), motorul furnizează 66 kW (90 CP) la 5 250rot./min. Datorită cuplului de 135Nm disponibil încă de la turaţii joase (90% disponibil încă de la 1 650 rot/min), acest motor este dinamic, reactiv şi suplu în funcţionare. Propulsorul oferă astfel un raport ideal între plăcerea de a conduce şi un consum redus.

Benzină : 1.2 16V 75 CP 

Acest motor de 1 149cm3 dezvoltă o putere de 55 kW (75 CP). Oferind prestaţii bune atât în ciclu urban, cât şi la drum lung, propulsorul consumă în medie doar 5.9l/100 km* şi emite 137g* de CO2. Motorul 1.2 16V 75 CP va fi disponibil şi într-o versiune GPL pentru modelul Dacia Logan. Această versiune propune un cost de utilizare şi mai mic şi un nivel al emisiilor reduse. 

Diesel : dCi 75 CP şi 90 CP

 Recunoscut pentru performanţele, fiabilitatea şi impactul său redus asupra mediului înconjurător, motorul 1.5 dCi este disponibil în versiunea 55 kW (75 CP) şi 66 kW (90 CP).

Oferind un cuplu în creştere cu 20Nm, adică 200Nm la 1750 rot/min pentru versiunea 75 CP şi 220 Nm la 1750 rot/min pentru versiunea 90 CP, motorul 1.5 dCi este energic încă de la turaţii joase şi asigură reprize şi acceleraţii optime. În plus, motorul se dovedeşte a fi unul dintre cele mai economice din segment: 3,9 l/100 km*, adică 103 g/km* de CO2 în ciclu mixt,.

Datorită impactului redus asupra mediului înconjurător, cele două motoare beneficiază de semnătura Dacia eco². 

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente