Castrol introduce o nouă certificare pentru service-urile Castrol SERVICE pentru a ajuta
companiile participante să optimizeze standardele operaționale și să crească gradul
încrederii clienților.
Castrol intră în parteneriat cu TÜV Rheinland Group, un lider global în testarea și certificarea terților, pentru a supraveghea și a certifica conformitatea cu standardele pentru service-urile din rețeaua Castrol SERVICE.
Castrol și-a stabilit ca obiectiv să devină lider de piață în rândul rețelelor de service-uri auto
partenere. În prezent, peste 400 de service-uri independente din România poartă marca
„Castrol SERVICE” și au îndeplinit o serie de criterii de calitate și servicii pentru clienți.
Noua certificare se bazează pe acele criterii și ridică standardul la un nivel și mai înalt.
Pentru a deveni certificate, service-urile auto doritoare vor primi informări din partea Castrol cu privire la criteriile ce trebuie îndeplinite și, după o autoevaluare, pot aplica pentru un audit.
TÜV Rheinland va evalua apoi procedurile operaționale în cadrul service-ului auto în cinci domenii cheie ale afacerii: organizarea afacerii; service-ului auto; proces și transparență; tehnic și echipamente; și sănătate, siguranță și mediu.
Dacă auditul este finalizat cu succes, service-ul auto va primi un Certificat de Partener
autorizat Castrol și TUV, precum şi Scutul de certificare pentru a-l instala în service. O gamă largă de active online pot fi utilizate pe site-ul web al service-ului auto, pe rețelele sociale și pe profilul „Google My Business” al service-ului auto timp de trei ani.
„Acreditarea service-ului nostru auto Castrol SERVICE asigură clienții că vor primi servicii de calitate și își propune să ajute service-urile auto să protejeze retenția clienților”, a declarat Marian Drăgan – Director de vânzări auto Balcani la Castrol.
„Opțiunea de certificare prin intermediul terților este un răspuns al acelor companii care fac eforturi pentru a crește standardele de excelență, iar acest nou program îi va ajuta să crească numărul clienților, să crească încrederea și să creeze loialitate.”