Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Presa auto germana spune ca masinile electrice sunt mizerabile pe autostrada

AutoBild a realizat un test de amploare cu 12 dintre cele mai vandute masini electrice din Germania pentru a arata ce autonomie au acestea in mod real pe autostrada.

Rezultatul este unu socant pentru ca in top 6 cele mai bune masini electrice pretul de vanzarea real depaseste suma de 60.000 euro, iar modelele mai ieftine au autonomii si mai mici.

Hyundai IONIQ 5, pret Hyundai IONIQ 5, autonomie Hyundai IONIQ 5, test drive Hyundai IONIQ 5, drive test Hyundai IONIQ 5, consum kwh, date tehnice Hyundai IONIQ 5, kia ev6 vs Hyundai IONIQ 5

Pe prima pozitie la testul de autostrada realizat la o viteza constanta de 130 km/h se afla noul Mercedes Benz EQS 580 care din pacate merge maxim 444 km insa si un pret de peste 150.000 euro.

Pe locul secund se afla BMW iX xDrive50 – 434 km care are la randul sau un pret de peste 100.000 euro.

Ultimul pe podium este Ford Mustang Mach-E GT – 367 km care se vinde si in Romania cu un pret care incepe de la suma de 45.000 euro.

Ford Mustang Mach-E, preturi Ford Mustang Mach-E, probleme Ford Mustang Mach-E, lsita preturi, autolatest, review, test drive, drive test, autonomie reala, dealeri Ford Mustang Mach-E

Škoda Enyaq iV80 – 316 km si Volkswagen ID.4 GTX – 332 km sunt ambele identice tehnic insa cu preturi reale de peste 60.000 euro in versiunile de fata.

Doar Kia EV6 cu un pret de 35.000 euro poate sa depaseasca granita a 300 km cu o singura alimentare la o viteza constanta de 130 km/h.

Rezultatul celor de al AutoBild arata cat de ineficiente sunt aceste masini electrice atunci cand utilizezi o infrastructura moderna cum vedem in Europa de Vest!

vanzari masini electrice europa, probleme vanzari masini electrice 2021, ev car sales 2021, jato, acea, renault zoe sales 2021, skoda eniaq 2021 sales, vw id4 sales

12. Opel Zafira e-Life M – 250 km
11. Mercedes-Benz EQV 300 – 273 km
10. Kia e-Soul – 280 km
9. Hyundai Ioniq 5 – 290 km
8. Kia EV6 – 305 km
7. Škoda Enyaq iV80 – 316 km
6. Volkswagen ID.4 GTX – 332 km
5. Porsche Taycan 4S – 352 km
4. Audi e-tron GT RS – 367 km
3. Ford Mustang Mach-E GT – 367 km
2. BMW iX xDrive50 – 434 km
1. Mercedes-Benz EQS 580 4Matic – 444 km

id4 steering 1EB 423 063 M, probleme directie vw id4, rechemare service id4, caseta de directie vw id4 1EB 423 063 M, recall safety nhtsa 1EB 423 063 M

Porsche Taycan, probleme ntsa Porsche Taycan, recall kba Porsche Taycan, baterie probleme Porsche Taycan, probleme siguranta Porsche Taycan

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

10 COMMENTS

  1. Nimeni nu explică ce urmează după cei 5-6-7 ani de garanție la acumulatori. Cumpărăm alții, renunțăm la mașină sau o vindem ca pe o lanternă fără baterii.

    • Bateriile au 8 ani garanție la toți producătorii, până și Dacia Spring are 8 ani. După 8 ani, prețul bateriei va fi maxim o treime din cel de acum, și va avea o capacitate mult mai mare, fiindcă se îmbunătățește mereu tehnologia.

    • In teorie e ok. Deocamdată nimeni nu oferă decât promisiuni sau dă din umeri. In mai puțin de 8 ani, din informațiile mele, se trece masiv la hidrogen. Deja e utilizată cu succes tehnologia pe taxiuri in unele țări. PS Vehiculele pe hidrogen deja au prețuri rezonabile.

    • Hidrogen Da in Europa de Vesta insa nicioadata in Europa de Est! O statie de hidrogen costa 7 milioane de euro si nici macar OMV Petrom nu-si permita sa inlocuiasca 500 de statii!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente