Noua masina va avea o platforma tehnica a noului BMW Seria 5 F10, masina care abia si-a facut aparitia in showroom. Noul M5 este echipat conform unor surse din interiorul departamentului Motorsport cu o noua motorizare V8 dubulu-supraalimentata. Aceasta este de fapt aceelasi motor care echipeaza actulele X5M si X6M. Puterea maxima a noului M5 este preconizata sa fie in jurul valorii de 580 CP iar momentul motor de 720 Nm.
Consumul de benzina este creditat in jurul valorii de 10.8 litri pentru fiecare 100 de km parcursi. Repriza de la 0-100 de km/h este atinsa in 4.4 secunde, iar viteza maxima ar putea sa fie limitata electronic la 300 de km/h. Magna se implica in noul M5 Firma Magna a anuntat deja ca lucreaza cu BMW pentru a permite motorului V8 turbo sa beneficieze de un surplus de putere de maxim 50 CP pentru maxim 10 secunde. Acest overboost este deja oferit de PSA pe diesel-urile 1.6 HDI de 109 CP.
Ford a montat in premiera pe prima generatie de Focus un TDCi de 1.8 litri si 115 CP care pentru 10 secunde era capabil sa dezvolte o putere maxima de 130 CP. Cutia de viteze a viitorului M5 este cea semiautomata cu dublu ambreiaj care dispune de 8 rapoarte. Aceasta este deja oferita pe modelul Serie 5 GT si noua Seria 7.