Porsche a anuntat ca urmeaza sa dea afara aproape 2.000 de angajati din uzinele sale pentru ca cererea de masini electrice nu se ridica la nivelul asteptat de catre sefii Porsche in ultimii 10 ani.
Esecul cel mai mare este cel al modelului Taycan care nu se vinde in ciuda faptului ca are refuceri de pret foarte mari, soferii de Porsche “fugind” de acest model pentru ca are pierderi de pana la 75% din valoarea sa intiala atunci cand este vandut SH.
Reducerile vor viza fabrica Porsche din Zuffenhausen, care produce vehiculul său complet electric Taycan, și un centru de cercetare și dezvoltare de la periferia orașului Stuttgart.
Porsche si VW anunta investiția a 800 de milioane de euro în dezvoltarea de motoare cu combustie și hibride va crește și mai mult costurile în acest an.
Un alt esec despre care nu se vorbeste in acest moment este cel al noului Macan EV, masina care nu mai are motoare termice si care nu se vinde in Europa pentru ca toti clientii traditionali au trecut direct la concurenta de la BMW si Mercedes-Benz care inca mai ofera motoare diesel.
Vezi cat de suparat este un posesor de Porsche Taycan care nu poate sa-si incarce masina
Test Drive cu Porsche Macan Type 95B 2.0 Turbo 252 CP cutie secventiala PDK7-AutoConcept
Noul Porsche 911 GTS T-Hybrid 992.2 2024 545 CP si 610 Nm are cel mai avansat motor hybrid din lume