PSA care face parte acum din Stellantis are de ceva vreme o noua sigla care aduce la randul sau cu o noua identitate CI si pentru unitatile showrrom din Europa.
În ultimii 10 ani, întreaga gamă de produse a cunoscut o ascensiune în segment uimitoare.
Rezultatele se văd odată cu premiul “International Van of the Year” câștigat de PEUGEOT e-Expert în 2021 și Partner în 2019, și cu cele trei premii “Car Of The Year” (PEUGEOT 308, desemnat în 2014, PEUGEOT 3008, în 2017 și PEUGEOT 208, în 2020).
În plus, gama a fost electrificată atât în segmentul vehiculelor de pasageri, cât și în cel al vehiculelor comerciale ușoare.
Noul logo întruchipează trecutul, prezentul și viitorul Mărcii PEUGEOT. Emblema cu figura leului a făcut mereu parte din brand. Aceasta reprezintă valorile Mărcii Peugeot.
Emblema este sinonimă cu prestigiul, încrederea, longevitatea și descendența. Cu noua identitate vizuală și cu noul logo, PEUGEOT îmbină istoria și hiper-modernitatea.
Cu acest nou logo, Marca PEUGEOT își propune să cucerească noi teritorii, să-și accelereze
creșterea pe plan internațional și să devină un ambasador al stilului și savoir-faire-ului franțuzesc.