In urma unui studiu realizat de Buletin.de, in Capitala exista conform ISU peste 50% dintre statiile de GPL cu un real pericol pentru cetateni.
De fapt, aceasta stire trebuie citita si din punctul de vedere al celor care detin aceste statii, si care au functionat in aceeasi locatie de mai bine de doua decenii, interval in care dezvoltatorii imobilitari au construit blocuri la cativa zeci de metri de aceste statii.
Si cel mai bun exemplu este cel al vechiilor statii PECO care aveau GPL imediat dupa 1990, si care au fost construite legal chiar inainte de Revolutie.
Cu ce vina sunt aceste companii daca langa statii au fost ridicate locuinte ILEGAL ( este ilegal sa construiesti blocuri langa statii de alimentare fie cu benzina, motorina sau GPL!) cu avizul tuturor primarilor si al celor de la ISU Bucuresti.
Coruptia din administratie se vede cel mai bine in aceste zile cand foarte multe statii au inchis doar de frica autoritatiilor care au permis constructia de blocuri fara autorizatii de siguranta langa aceste obiective.
MONTEAZA GPL
Specialistii de la Monteaza GPL au recomandat tot timpul sa nu alimentati de la statii de GPL no-name de la coltul strazii pentru ca nu exista un control al calitatii GPL-ului, insa si pentru ca aceste statii nu au avize de functionare.
Mai mult decat atat, statiile de GPL de coltul strazii erau singurele cu “CONTRACTE” cu depozite ilegale de GPL cum era cel din CREVEDIA fara ca ISU, Politia Locala, Primaria Capitalei, Primaria de Sector, ISU Ilfov sa stie de aceasta situatie!
O alta chestiune despre care NU se vorbeste este faptul ca din cele 56% dintre statiile cu probleme doar 5% au si GPL, adica majoritatea sunt statii care vand DOAR benzina si motorina, nu si GPL cum se incearca acum sa se evidentieze!
Aceasta situatie este agravata de incompetenti precum Prefectul Capitalei care vrea ca aceste statii sa fie mutate in afara orasului, fara ca acesta sa stie ca in toate capitalele lumii exista statii de GPL chiar la km ZERO fara sa fie probleme de functionare!
De vina sunt doar coruptii din organele de verificare si de cercetare al acestor statii care nu si-au facut niciodata treaba pentru ca sunt spagari si sunt influentati de politic!
Vezi harta tuturor statiilor de benzina si motorina din in Bucuresti AICI!
In imaginile de mai jos vezi care este realitate din teren, unde au fost construite ilegal blocuri langa aceste benzinarii care au fost infiintate cu 20 de ani in urma inainte ca dezvoltatorii sa ridice locuinte!
Exista si benzinarii vechi care nu au nici o locuinta la mai putin de 2 km distanta, insa care au primit o atentionare ROSIE din partea ISU fara nici cea mai mica intelegere!
Panaramele astea, de frica populației, acum fac exces de zel, la fel cum au făcut mereu după ce a avut loc o tragedie;dacă ar fi fost corecți, dacă ar fi prevenit, nu s ar fi produs acele tragedii;binențeles că mascarada asta va ține o perioadă scurtă, iar spurcații care lucrează ilegal, precum patronii de la Crevedia, își vor relua vechile metehne iar atunci doar timpul ne va arăta când se va produce o nouă tragedie;pe urmă se va relua mascarada și tot așa.
Până aceste tragedii nu se vor întâmpla unor rude ori chiar lor, a unor procurori, politicieni, judecători, comisari și a altor scârbănici asemenea, nimeni nu va avea grijă să i înlăture din societate pe cei care omoară direct sau indirect oamenii de rând.
Crezi că românașul înțelege despre ce este vorba și cine sunt vinovații? Ei votează în continuare cu hoții și nu sunt în stare să vadă o legătură de cauzalitate între votul lor și starea nației.
Și pe cine recomanzi dumneata să voteze românii? Care este partidul fără corupți și, deasemenea, incoruptibil?
orice in afara de pesede-penele-aurolacii-udemere! Atat de simplu!
De ce nu spune nimeni care este pretul real al litrului de GPL la poarta fabricii, poate așa ne dăm seama care sunt cei mai șnapani care vand cu amanuntul?
……maxim 1 leu cu TVA inclus, insa jegosii care ofera transport (vezi baietii din Crevedia!) mai pun 1 leu si aia care-l vand mai pun extra inca 1.3 lei pe litru!