Tesla produce masinile cu cele mai cuprinzatoare autonomii reale cu o singura incarcare, insa chiar si asa vedem mii de soferi cu masini Tesla raman in mijlocul drumului pentru ca raman fara curent.
Asa ca, in Germania a aparut o companie care ajuta soferii de masini electrice sa uite de problema autonomiei reale prin cuplarea unei remorci cu acumulatori extra care te ajuta sa ajungi la destinatie.
Si daca si acumulatorii din remorca sunt descarcati atunci deschisi doua panouri cu celule fotovoltatice pentru a incarca bateria remorcii. Trebuie doar sa ramai pe marginea drmumului cateva zile bune pentru a incarca un acumulator gasit pe o Tesla Model X.
In Italia deja am vazut cum a aparut deja o mica remorca cu baterii pentru gama Fiat 500 electric, solutie penibila pentru orice masina electrica moderna indiferent de marca!
Acesta este si motivul pentru care americanii de la General Motors echipeaza un H1 sau Silverdaro cu acumulatori de peste 250 kwh, adica baterii care permit autonomii reale de peste 800 km cu o singura incarcare in modul ECO.
In prezent exista multi utilizatori de masini electrice care au in portbagaj un generator pe benzina care se utilizeaza doar in situatii cand soferul nu gaseste o statie de incarcare. Generatorul merge pe benzina si se poate alimenta in maxim 1 minut la orice statie peco din Europa.
Si daca tot ramai la marginea drumului fara curent nu uita ca masina de tractare trebuie sa utilizeze o procedura atpica unei tractari de masini pe benzina sau diesel!
