Pe santierul celor de la UMB se gasesc muncitori, insa volumul de munca este mic in comparatie cu ceea ce prezinta UMB pe Autostrada Moldovei, autostrada care se pare ca este prioritizata in detrimentul Autostrazii A0, cea mai imporanta pentru Romania din punct de vedere economic.
UMB construieste Lotul 4 al autostrăzii A0 Nord care acoperă o distanță de 4,47 km între localitățile Cernica și A2, loc care nu include noduri rutiere la capete.
În prezent, sunt trei loturi din Autostrada de Centură A0 în construcție, unde cel mai scurt dintre acestea este realizat de firma românească UMB.
Specialistii spun ca lucrările sunt complicate, deoarece include trei poduri, dintre care un viaduct impresionant de 1,3 kilometri care va traversa lacul Cernica, insa din filmarile din drona nu se vede o imbunatatire a prezentei in teren a celebrilor angajati UMB care au construit in timp record alte loturi de autostrada mult mai grele decat acest infim 4.4 km in camp.
Vezi ce zic cei de la ProInfrastrcutura:
Contractul pentru proiectarea şi execuţia lotului 4 de pe A0 Bucureşti Nord a fost semnat în mai 2020 cu cel mai puternic constructor din România, iar termenul de realizare este de 30 de luni, din care 12 pentru proiectare şi 18 pentru execuţie, în timp ce garanţia este de 10 ani.
Lotul 4 are o lungime de 4,5 kilometri între A2 – Autostrada Soarelui şi DN 3 Pantelimon, iar valoarea lucrărilor este de 312 milioane lei.