Una dintre cele mai mari lucrari de stabilizare al unui versant al Romaniei a fost cel de pe Autostrada A1 in zona Deva, respectiv celebrul Deal a Liliecilor.
Acesta a fost stabilizat de catre companiile lui Umbrarescu in 2019, lucrare exceptionala laudata si de noi:
Dealul Liliecilor de la Soiums este un deal prea indepartat pentru CNAIR si PSD
Din pacate, dupa doar 3 ani versantul a cedat, in aceste zile constructorul fiind obligat sa refaca intreaga suprafata a Dealului Liliecilor.
Marea problema este ca acum se merge pe o singura banda pe sens pe A1 cu directie Nadlac, situatia care ingreuneaza foarte mult traficul mai ales ca ne aflam in plin sezon estival.
Cele trei mari firme deținute de antreprenorul băcăuan Dorinel Umbrărescu, Spedition UMB, SA&PE Construct și Tehnostrade, au cumulat anul trecut afaceri de 5,43 miliarde lei (1,1 miliarde de euro), în creștere cu circa 50% față de afacerile cumulate în anul precedent.
Lotul 4 al Autostrăzii A1 Lugoj – Deva (22 km), construit de asocierea Tehnostrade – Spedition UMB, a fost dat în trafic în august 2019.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA ajuta Autolatest Romania sa ramana obictiva in continuare: Donează prin Patreon AICI

Știrea asta este că sa nu mai vorbească lumea despre mizeria de la Marginea, unde statul român își bate joc de romanii care le plătesc salariile? Se circulă pe două sensuri, doar că voi luați știri de la jgheab, fara sa va deplasați fundurile grase din scaune.
Un articol facut de neprofesionisti care nu are nimic comun cu realitatea. Trec de 2/zi pe acasta ruta. Se fac consolidari punctuale fara sa influenteze traficul. Sa va fie rusine ca scrieti aiureli de genul asta
Autolatest este singura publicatie din Romania care spune lucrurilor pe nume, si dupa tine tot noi suntem neprofesionisti!
Speram sa te gandesti la noi cand te intorci pe la Margina si vei stationa 3 ore pentru 3 km!
Dealul liliecilor a fost o inventie ca sa modifice traseul autostrazii care, initial, era trasat pe malul Muresului
am trecut pe acolo acum o saptamana si se circula …
Dacă acolo se circula pe o banda, la Marginea pe câte benzi se circula ?
Măcar asta a răspuns “prezent” când a fost solicitat, dar companiile care iau bani și nici măcar nu încep construcțiile de ce nu le vede nimeni?
Corect!
Insa chiar si asa….este un amarat de deal pe care-l puteau da jos in cateva saptamani daca erau corecti cu poporul roman!